loading
در حال بررسی درخواست شما
هدف ما برگشت به لیگ قهرمانان و قهرمانی در لیگ است
هدف ما برگشت به لیگ قهرمانان و قهرمانی در لیگ است

هدف ما برگشت به لیگ قهرمانان و قهرمانی در لیگ است

شکست آرسنال در فینال لیگ اروپا باعث شد تا توپچی ها برای سومین فصل پیاپی از کسب لیگ قهرمانان اروپا جا بمانند.اتفاقی که انتظار می رفت تا بودجه ی تابستانی توپچی ها را به حداقل برساند اما حالا جاش کرونکه آنرا علت اصلی خرید های آرسنال در این تابستان اعلام کرده است.
صحبت های جاش کرونکه با بی بی سی:
شروع شدن نیمه ی دوم بازی و فهمیدن وضعیت تیم در آن مقطع و دیدگاه ما نسبت به هدف های تابستانی، ما را مجبور به تغییر استراتژی های تیم بر مبنای آن بازی کرد‌. ما می دانستیم که استعداد های بزرگ به دنبال حضور در لیگ قهرمانان هستند. اما من در هواپیمای برگشت از باکو به رائول و روز بعد در دیداری به امری گفتم که بیایید تا جدی باشیم و مشکل تیم را پیدا کنیم و آنها هم با تیمی قوی به دنبال بازیکنان با استعدادی در مارکت که تمایل به بازی در آرسنال دارند رفتند. من فکر می کنم تابستان قدرتمندی داشتیم.ما پست های مخصوصی در زمین را در زمین مد نظر داشتیم تا برای این فصل و سال های آینده تقویت کنیم. همچنین رده سنی مخصوصی را زیر نظر داشتیم. بدون سهمیه لیگ قهرمانان خیلی مطمئن نبودیم که موفق  می شویم اما من اداره ی فوتبالی باشگاه را تشویق کردم تا مصمم باشند.وقتی آرسنال به دنبال بازیکنی می رود با بقیه تیم ها تفاوت دارد.

هنگامی که ما از باکو برگشتیم وضعیت خوب و قدرتمندی نداشتیم اما باز هم کسانی بودند که باور داشتند که آرسنال هنوز هم همان هاله ی قدرتمند سابق را دارد و ما نیز تلاش می کنیم تا آنرا برای آینده و حال حفظ کنیم. امیدوارم که هوادارن ما منظور من از مصمم بودن را بفهمند.ما در وضعیتی نبودیم که خرید هایمان وابسته به فروش هایمان باشند اما خوشحالم که بازیکنانی که از تیم رفته اند را با خود داشته ایم.

آیا خرید ها واکنش شما به اعتراضات هوادارن بوده است؟
خرید های تابستانی و شکستن رکورد نقل و انتقالات نمی توانند بر پایه ی نظرهای  عمومی باشند زیرا این باشگاه را به سمت جلو نمی برد ولی ما سعی کردیم تا کاری  که باید را انجام دهیم و جواب هوادارن با با تمام توانایی ممکن و به بهترین شکل بدهیم. ما هدف های اصلی را مشخص کردیم و روی آنها کار کردیم و موفق به انجام آنها شدیم. این شاید برای هوادارن اشتیاق آور باشد که می دانند ما در حال فعالیت در مارکت هستیم اما از جزئیات آن خبر ندارند و ناگهان با آمدن اسم های مختلف سورپرایز می شوند. قسمت سخت کار صبور بودن و فهمیدن این است که ما برنامه های ما چند ساله هستند‌.ما این کار را با با تیم آمریکاییمان انجام داده ایم و حالا می خواهیم تا این آدم ها و تصمیمات را در آرسنال پیاده کنیم و من فکر می کنم این تابستان نمونه ای کامل از کیفیت کسانی است که ما اینجا داریم.امری دقیقا چیزی است که ما نیاز داریم.

در مورد امری
او عالی بوده است و کار بزرگی را انجام داده است.جانشین سرمربی ای افسانه ای  شدن نه تنها در آرسنال بلکه در کل اروپا سخت است.من فکر می کنم روش های روزانه ی اونای عالی است.او خارج زمین کار می کند و ویدیو های مختلف نگاه می کند.او ارتباط های مختلف بر قرار می کند.انرژی و صمیمیت او عالی است. رقابت در لیگ هدف اصلی همیشگی ماست که مرتبا درباره ی آن صحبت می کنیم.بر اساس سختی لیگ ما که بهترین لیگ است، اگر شما برای قهرمانی لیگ رقابت کنید،برای جام های دیگر مانند اف ای کاپ و ... نیز رقابت می کنید و می خواهیم برای قهرمانی در تمام آنها تلاش کنیم.

حریف های قدرتمندی مانند قهرمان لیگ و قهرمان لیگ قهرمانان وجود دارند و ما می دانیم که چه کاری باید انجام دهیم‌.ما می دانیم که ترکیب های قدرتمندی رو به روی ما هستند.بنابراین با ترکیب قوی تر نسبت به باکو آمده ایم و من مشتاقم تا ببینم این گروه چه خواهد کرد زیرا من فکر می کنم که ما روحیه لازم را داریم و آنها می دانند و آنها نی دانند که باید که چه کاری را برای ما انجام دهند‌.
آرزوی ما مانند هوادارن قهرمانی در لیگ است و می خواهیم تا جایی که ممکن است و دیدن فوتبالی سرگرم کننده است و من حس می کنم که گروه لازم برای انجام آنرا داریم.

ما سقف آرزوی بلندی داریم و من تنها بعد از فینال باکو فکر می کنم که فینال لیگ قهرمانان چگونه است.۶ باشگاه عالی در لیگ برتر وجود دارد و متاسفانه تنها ۴ تیم به لیگ قهرمانان می روند.حضور در لیگ قهرمانان بازیکنان مختلفی را جذب می کند که تنها می خواهند در لیگ قهرمانان بازی کنند.

هدف ما برگشت به لیگ قهرمانان و قهرمانی در لیگ است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۳۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰