loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری امری بعد از بازی با لیورپول
کنفرانس خبری امری بعد از بازی با لیورپول

کنفرانس خبری امری بعد از بازی با لیورپول

 
"ما از این نتیجه خیلی ناامید شدیم. آنالیز بازی، این اولین کاری است که باید انجام دهیم. بعد از 90 دقیقه ما موقعیت‌های مختلفی را با بازیکنان به طور تاکتیکی انجام دادیم. تیم شخصیت خوبی نشان داد ، این یک قدم است که ما می‌خواهیم انجام دهیم.ما می‌توانیم خوشبین باشیم."
 
 
💬 اونای امری راجع به اشتباهات دفاع : 
 
"نیمه اول ما بسیار تدافعی بازی کردیم، زیرا وینگرهای جناح راست و چپ می‌توانند فضای زیادی را به دست آورند. دو یا سه فرصت داشتیم که به گل برسیم. لحظاتی بود که آن‌ها در محوطه جریمه، ما را پرس می کردند. تنها کاری که ما می‌خواستیم انجام دهیم این بود که توپ را بیشتر نگه داریم ، اما فشار آن‌ها بسیار زیاد بود. در نیمه دوم ، کلید بازی پنالتی بود. ما بیشتر باز شدیم و فضای بیشتری به ما دادند. در این انتقال ، آن‌ها یک تیم بسیار قوی هستند. ما نیاز داشتیم چیز متفاوتی را نشان دهیم ، نه سرخوردگی را. ما شخصیت خود را با توریرا ، لاکازت و میخیتاریان نشان دادیم. ویلوک یک قدم جلوتر رفت و مسابقه خوبی برای پپه و گوندوزی بود. سبایوس بیش از هفته پیش تلاش کرد ، این یک تجربه دیگر برای او است."
 
 
💬 اونای امری راجع به حملات :
 
"ما وقتی 3 بر 0 عقب بودیم شخصیت خود را نشان دادیم. ما به دنبال فرصت‌هایی برای گل زدن بودیم. در این گذار ، ما می‌توانیم به احتمال زیاد شانس برای گل زدن ایجاد کنیم. مسابقه در حال تغییر است ، نیمه اول ما کرنری به دست نیاوردیم اما نیمه دوم 4 یا 5 کرنر زدیم. نتیجه برای آن‌ها خوب بود ."
 
 
💬 اونای امری راجع به ناچو مونرئال :
 
"او یک مسابقه خیلی بزرگی داشت ، برای ما یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ است. ما باید در روزهای آینده صحبت کنیم. در اروپا پنجره نقل و انتقال تمام نشده است. ما می‌خواهیم در مورد همه احتمالات صحبت کنیم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : فوتبال لندن
بازدید: ۱,۶۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰