loading
در حال بررسی درخواست شما
گرفتن پیراهن یک واکنش غیر ارادی بود
گرفتن پیراهن یک واکنش غیر ارادی بود

گرفتن پیراهن یک واکنش غیر ارادی بود

اولین باخت فصل آرسنال برابر لیورپول در آنفیلد رقم خورد.پنالتی محمد صلاح در نیمه‌ی دوم باعث عوض شدن جریان بازی برای آرسنال شد.

درباره‌ی شکست برابر لیورپول...
بله ما شکست خوردیم اما موقعیت‌های زیادی برای گل زنی ایجاد کردیم.در اینجا بازی کردن هیچ وقت آسان نبوده است و لیورپول تیم بسیار خوبی است.اما من فکر می کنم که اگر ما در نیمه‌ی اول گل می‌زدیم بازی شکل دیگری داشت و ما فرصت های مختلفی نیز داشتیم. به نظر من گل دوم بازی را کشت و بعد از آن بازی بسیار سخت شد.ما روحیه خود را حفظ کردیم و تا آخر بازی کردیم و گل زدیم اما این بازی می توانست متفاوت باشد.

درباره ی پنالتی...
این یک واکنش است و شما نمی توانید آنرا از بین ببرید. وقتی برگشتم دیدم که او را گرفته‌ام پش سریعا لباس او را رها کردم.من بعد از بازی با صلاح حرف زدم و او گفت من حس نکردم که تو مرا گرفته ای و برای همین هم زمین نیفتادم.ولی خب با VAR نمی توان قدرت را دید و این کار را برای داوران مشکل می کند.آنها تنها لباس را می‌بینند و من نمی توانم اعتراض کنم زیرا برای آنها هم سخت است. اگر شما لباس بزرگ بپوشید همیشه احتمال پنالتی گرفتن وجود دارد.اما اگر شما محکم کسی را بگیرید و قدرت وی را هنگامی که سمت توپ می‌رود تغییر دهید متفاوت است. اما خب یک واکنش بود و همین است.پنالتی شد و من کارت گرفتم و روی گل سوم نتوانستم کاری کنم زیرا امکان داشت که اخراج شوم و این کار تیم را سخت و آنها را ۱۰ نفره می کرد. این کارت باعث شد که من مجبور شوم با احتیاط‌تر بازی کنم که کار را سخت تر کرد.اما ما تا آخر جنگیدیم و موقعیت‌های زیادی ساختیم تا گل بزنیم.ما الان ۶ امتیاز در ۳ مسابقه داریم و هفته‌ی بعد مسابقه‌ای سخت با تاتنهام داریم.ما باید به فکر آینده باشیم و به دنبال پیروزی باشیم.

درباره ی تاثیر کشیدن پیرهن در پنالتی...
نحوه کشیدن و قرار دادن دست و قدرت کشیدن متفاوت است و VAR نمی تواند قدرت را ببیند و این چیزی است که من گفتم. اما این سخت که بگوییم پنالتی نیست چون ما کشیده شدن پیراهن را می بینیم. بنابراین من قضاوت یا شکایتی نمی‌کنم.این یک واکنش انکار نشدنی است. فوتبال همین است و دوست من محمد صلاح هم چیزی حس نکرد اما این فوتبال است و ما باید به فکر آینده باشیم.

چقدر در عقب زمین راحت بودیم...
این روش بازی ماست که از عقب بازیسازی کنیم‌.ما کیفیت لازم را داریم و می خواهیم تا در هر بازی پیشرفت کنیم و نقشه هایمان را عملی کنیم.ما امروز سعی کردیم که از عقب بازی کنیم و مالکیت را در اختیار بگیریم و با استفاده از حرکت بین خطوط از عمق حمله کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰