loading
در حال بررسی درخواست شما
خرید جدید آرسنال قدیمی؟
خرید جدید آرسنال قدیمی؟

خرید جدید آرسنال قدیمی؟

"حداقل این بار نتیجه بازی 5-1 نبود . به این معنی , سفر آرسنال به لیورپول در عصر روز شنبه یک پیشرفت محسوب می شود, با وجود این که اونای امری 3-1 از صدر نشین لیگ برتر شکست خورد اما قرمزها در پایان مقاومت ناپذیر بودند و در نیمه دوم زمانی بود که ضربه سختی توانستند بزنند. و با این حال , چیزهای مثبت برای آرسنال وجود داشت .
 
آن‌ها لیورپول را با ترکیب خود غافلگیر کردند، شانس بیشتری در نیمه اول داشتند و بازی را قوی تمام کردند . مشکل ، دوره‌ای در بازی بودن که نتوانستن از عهده گل زدن بربیایند. آیا این یک پیشرفت برای آرسنال امری است؟
 
گری نویل یکی از طرفداران طولانی مدت امری است و علائم خوبی را می بیند به اسکای اسپورت گفت :
 
" آرسنال شهامت داشت، اما آن‌ها به اندازه کافی خوب نبودند. نفس در سینه حبس شده بود. لیورپول در این لحظه در سطح بالاتری از آرسنال قرار دارد."
 
شجاعتی که نویل به آن اشاره می کند تصمیم امری برای رفتن به  سیستم 4-4-2 لوزی است که یورگن کلوپ اعتراف کرد باعث تعجب او شد. "صادقانه بگویم ، سیستمی که آنها بازی کرده اند را من انتظار نداشتم  ،" او سپس در کنفرانس مطبوعاتی گفت. "من مطمئن نیستم که آنها آن سیستم را قبل از فصل بازی کرده باشند. این بدان معنی بود که ما فضای زیادی را در جناحین داریم."
 
اندی رابرتسون و ترنت الکساندر-آرنولد ، دو نفر از خطرناک ترین بازیکنان لیگ برتر در حمله هستند ، یک تاکتیک جسورانه بود. اصرار برای استفاده  از پشت این دو دفاع در مقابل بهترین تیم پرس کننده اروپا و عده ای آن را جنون می نامند. اما این برنامه او بود و شاید هم درست کار می کرد.
 
در بیشتر نیمه اول ، لیورپول فقط در موقعیت های سانتر قرار گرفت تا از دفاع بسته آرسنال راهی پیدا کند که دفاع توپچی ها قادر بود آن ها را دفع کند . در همین حال دو مدافع کناری کلوپ در زمین از پپه و اوبامیانگ فاصله می گرفتند ، که این کار باعث شده بود تا این دو نفر بتوانند بازی را 2-0 کنند همان طور که امری گفت: "ما از عمق دفاع كردیم اما بدون امكان گلزنی هم نبود."در نیمه اول ، شاید بهترین فرصت برای ما بود."
 
حق با امری بود. در اولین حضورش برای آرسنال ، پپه می توانست تبدیل به قهرمان شود. او در یک تلاش شوت خوبی با فاصله کم از تیرک دروازه زد و بعد از آن در یک مصافه تک به تک موفق به دریبل مدافع شد اما همانطور که لوییز گفت اگر این توپ گل می شد آن وقت شرایط بازی متفاوت بود.
 
در عوض این لیورپول بود که از اشتباهات لوییز استفاده کرد و فاصله را دو برابر کرد مدافع برزیلی با کشیدن پیراهن صلاح باعث خطای منجر به پنالتی شد و بر روی گل سوم از صلاح جا ماند. همانطور که امری گفت کلید بازی پنالتی نیمه دوم بود.
 
خریدهای جدید و آرسنال قدیمی؟
 
نه کاملا
 
این یک نا امیدی است که اشتباهات پشت سرهم از دفاعی که تازه خریدند رخ می دهد و باعث تردید در خوشبینی نسبت به این بازیکن می شود اما باید توجه کنید آرسنال حتی در حالت شکست مقابل این لیورپول قدرتمند حاضر به تسلیم تا دقایق آخر نبود.
 
کلوپ گفت که بعد از گل دوم بازیکنان تیمش حریص تر بودند اما این تیم امری بود که قاطعیت پیدا کرد و گل لوکاس توریرا باعث کمی آرامش شد. با برگشت تیرنی و هکتور بیرین و آمادگی جسمانی هلدینگ قطعا این تیم بیشتر می تواند از موقعیت های خود استفاده کنند. دنی سبایوس تجربه بیشتری پیدا خواهد کرد.
 
آن ها در مسیر درستی هستند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : اسکای اسپورت
بازدید: ۲,۲۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰