loading
در حال بررسی درخواست شما
نلسون : فکر می کنم زمان من فرا رسیده است.
نلسون : فکر می کنم زمان من فرا رسیده است.

نلسون : فکر می کنم زمان من فرا رسیده است.

 

پس از بازگشت از یک دوره قرضی، بازیکن ۱۹ ما ساله اولین بازی لیگ برتر در این فصل را آغاز کرد و به ما کمک کرد تا نیوکاسل یونایتد و برنلی را شکست دهیم.

اونای امری، نلسون را روی نیمکت ذخیره قرار داد تا نیکولاس پپه در شکست مقابل لیورپول روز شنبه به میدان برود. اما این وینگر نوجوان می گوید همه رقابت برای جایگاه در تیم فقط به پیشرفت او کمک می کند.

 

او گفت : " همه رقابت کنندگان در اینجا هستند ، تمام وینگرها جدید هستند … من فکر می‌کنم این زمان من می‌تواند باشد . باید به شدت تمرین کنم و همه اطلاعات را از مربیان و بازیکنان دریافت کنم . اگر این کار را بکنم ، یک فصل خیلی بزرگ خواهم داشت.

 

در مورد انجام این مراحل , کاری آسان و گرفتن اصول اولیه است . پس از آن , فکر می‌کنم شانس بیاورم . پس به عهده من است که اجرا کنم و برای تیم خوب عمل کنم . نلسون افزود : " اونای امری بسیار مثبت است و همیشه به شما می‌گوید که خود را ابراز کنید , اما او به شما که اگر کار اشتباهی انجام دهید , به شما خواهد گفت . " فکر می‌کنم برای یک مربی خوب است که دو طرف داشته باشد : یک روی شوخ طبع و روی بسیار جدی.
" برای من , به خصوص , به من کمک می‌کند تا رو به جلو ادامه دهم . او به بسیاری از بازیکنان جوان کمک می‌کند چون تعداد زیادی از آن‌ها در تور قبل از فصل آمده بودند . او به آن‌ها گفت که اگر اشتباهی مرتکب شوند خودشان باشند . او به رشد آن‌ها کمک می‌کند و شانس بزرگی به آن‌ها می‌دهد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : َArsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰