loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری اونای امری بعد از بازی با تاتنهام
کنفرانس خبری اونای امری بعد از بازی با تاتنهام

کنفرانس خبری اونای امری بعد از بازی با تاتنهام

 
 
💬 اونای امری :
 
" ما باید ذهن خود را پاک کنیم. در نیمه اول اشتباهاتی داشتیم. هواداران ما رو به جلو هل دادند و کمک کردند. گل لاکازت نکته کلیدی نیمه اول بود. هرکسی ۹۰ دقیقه بازی را دید، لذت برد."
 
 
 
 
💬 اونای امری :
 
" بدیهی است که بعد از 2 - 2 ما می‌توانیم به واکنش خود و جو ایجاد شده بسیار افتخار کنیم و اینکه چگونه طرفداران ما بعد از رسیدن به گل دوم ما را به این سمت سوق دادند و شانس گل سوم را داشتیم. نتیجه این است که ما سزاوار بیشتر از این هستیم. حرکت آن‌ها نیمه دوم ما بهتر از نیمه اول بازی را کنترل کردیم. اولین گل تاتنهام یک اشتباه بود ، اما ما آن عمل را بیشتر با قلب انجام دادیم تا سر. اگر شما یک اشتباه بکنید ، آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی برای کسب گل خواهند داشت. گل دوم نیز همین است ، یک اشتباه. بیست و پنج دقیقه اول ما بسیار خوب بودیم."
 
 
 
 
💬 اونای امری درباره متئو گوندوزی :
 
"او خیلی جوان است ، اما در حال پیشرفت است. سال گذشته برای او شگفت‌انگیز بود و ریتم بازی را به دست می‌گرفت. امسال او یک گام دیگر به ما کمک می‌کند. با توپی که به ما می‌دهد کنترل زیادی در بازی به ما می‌دهد. او تلاش می‌کند تا تعادل را در حالت تدافعی نیز بگیرد و با بدن خود کار کند. او بسیار از خودش انتظار دارد ، زمانی که مانند امروز بازی می‌کند ، من ترجیح می‌دهم با او تعادل تیم را حفظ کنم."
 
 
💬 اونای امری درمورد اشتباهات دفاعی :
 
"ما باید در محوطه خودمان باهوش باشیم. در طول 90 دقیقه،عملکرد دفاعی خیلی مثبت تر بود. برخی از اشتباهات است که می خواهیم برای بهبود آنها تلاش کنیم."
 
 
💬 اونای امری درمورد اشتباه گرانیت ژاکا :
 
''در طول 90 دقیقه به عملکردش افتخار میکنم. ما برخی از این اشتباهات را همراه داریم اما من میخواهم تا از این اشتباهات استفاده کنم تا یاد بگیریم دوباره تکرار نشود. چیز های مثبت بسیاری نیز وجود دارد. پنالتی واقعا یک عکس و العمل نا امید کننده بود. اگر بازی را برده بودیم کمتر درباره اون اشتباه صحبت میکردیم."
 
 
📍آیا در عمق بازی کردن باعث سخت تر کردن بازی ما میشود تا بیشتر در زمین دچار اشتباه شویم؟
 
💬 اونای امری :
 
"ما باید در خط هافبکمون تعادل ایجاد کنیم ، این کار با خوب پرس کردن تیم حریف به ثمر میرسد. بعضی وقت ها این تعادل داشتن نیاز دارد پیشرفت کند ولی در اکثر مواقع خوب بودیم. لوکاس توریرا عالی بازی کرد و بعد تصمیم گرفتم او را با دنی سبایوس عوض کنم تا از کیفیت او در خط حمله استفاده کنیم. همه بازیکنان خوب بازی کردند ، متئو گوندوزی و لوکاس توریرا و گرانیت ژاکا. بله چند اشتباه داشتیم ولی کلی نکته مثبت هست که باید در آینده یاد بگیریم."
 
ترجمه : مجله آرسنال

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۱۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : فوتبال لندن
بازدید: ۱,۳۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰