loading
در حال بررسی درخواست شما
در جستجوی جام
در جستجوی جام

در جستجوی جام


توماس روزیسکی، هافبک چک توچی ها که این روزها را برای همراهی تیم ملی کشورش در دیدار با لیتوانی در جمهوری چک به سر می برد در مصاحبه ای با خبرگذاری اسپورت کشورش از آرزوهای خود برای کسب اولین قهرمانی با پیراهن سفید و قرمز گفت:« امیدوارم در پایان(فصل) بتوانیم در انتهای راه رسیدن به آن باشیم.
در طول روزهایی که با آرسنال بودم، فصل پیش نزدیک ترین فاصه برای قهرمانی در لیگ را داشتیم. ولی در پایان آن اشتباهاتی داشتیم که چلسی و منچستر یونایتد به راحتی مرتکب آن ها نمی شوند. حالا اگر می خواهیم قهرمان شویم باید درس هایمان را یاد گرفته باشیم.»
توماس درباره ی رقبای احتمالی در فصل جدید لیگ برتر ادامه داد:« بزرگترین کاندیدها باید مثل همیشه منچستر یونایتد و چلسی باشند. و بعد ار آن خریدهای بزرگ منچستر سیتی را نیز باید اضافه کرد.»
«نمی دانم(در کجا به بازی گرفته خواهم شد). در پیش فصل در راست بازی کردم و البته در وسط و از سویی حتی در چپ؛ به راحتی می توانم هرجا بازی کنم و خودم هم کنجکاوم که بدانم در کدام ناحیه به کار گرفته خواهم شد.»
و گمانه زنی های پی در پی از ترک لندن؛« در تجارت فوتبال این اتفاقی عادی است. باید از همه تشکر کنم، چون تعریف زیادی از من کرده بودند ولی می بایست برای خودم تکرار کنم: -بودن با آرسنال برای من راضی کننده است. و تا وقتی که باشگاه مرا بخواهد، دوست ندارم به هیچ جای دیگری بروم.»


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۹
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۵۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰