loading
در حال بررسی درخواست شما
بازگشت تیری هانری
بازگشت تیری هانری

بازگشت تیری هانری

کانو: او یک جنگجوست.

کانو از تیری هانری برای برگشتن به آرسنال و گرفتن پست مربی گری در آرسنال از او حمایت کرد.

هانری سه ماه است که از برکناریش از موناکو میگذرد اما هم تیمی سابق او معتقد است که او همچنان میتواند در سطوح بالای فوتبال موفق شود.

 

کانو گفت: تیری یک جنگو است که میتواند بعد از فاجعه ای که رئیس موناکو باعثش شد، دوباره با قدرت بازگردد.

 

این دیدگاهی بود که هم تیمی اسبق او نوانکو کانو، در مورد وی داشت که اسطوره ی توپچی ها هنوز میتواند این رویا را در ذهن خود بپروراند که روزی پست بالایی در باشگاه آرسنال داشته باشد.

 

هانری اولین پست مربی گری خود را در نوامبر ۲۰۱۸ از لئوناردو یاردیم در موناکو تحویل گرفت، اما دوران سختی را با موناکو در لیگ دسته یک فرانسه تحمل کرد.

او قبل از برکناریش فقط ۵ بازی از ۲۰ بازی را در تمامی رقابت ها برنده شد، که با بازگشت یاردیم آنها از رتبه ای که در آن بودند نجات یافتند.

تیری هانری قبول کرد که اولین تجربه ی مربی گری وی تلخ ترین تجربه ی او بوده است، اما او هنوز مصمم است که روزی بازگردد و یک مربی موفق شود.

و کانو کسی که ۵ سال با تیری هانری از ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۴ همبازی بود، به رکورد تزلزل ناپذیر وی در آرسنال اشاره کرد که او را تبدیل به اسطوره ی باشگاه آرسنال کرد.

 او گفت هانری هیچوقت مایوس نمیشود و از تلاش دست نمیکشد.

 

کانو افزود:

من فکر میکنم او در موناکو کارش را کرد، اما روش او آنجا قابل اجرا نبود.

اما همیشه خوب است که بروید و تجربه بیاندوزید و ببینید که چگونه انجام شدنیست.

اگر خوب یا بد پیش برود، فرقی نمیکند که شما چه کسی هستید. شما باید پیش بروید و من هانری را میشناسم او کسی نیست که شکست بخورد.

او میخواهد برنده شود، پس او بازخواهد گشت و به مربی گری در یک باشگاه مشغول خواهد شد.

 

هانری هیچوقت این موضوع را پنهان نکرده که دوست دارد به آرسنال به عنوان مربی برگردد، و او قبل از انتخاب اونای امری در بین گزینه های محتمل باشگاه برای جانشینی ونگر در نظر گرفته شده بود.

 

هانری در ماه مارس ۲۰۱۸ گفته بود: اگر شما جایی را دوست داشته باشید و آنها از شما کمک بخواهند، من باز میگویم آنها از من کمک خواستند و جواب من مثبت است.

 

داشتن پست مدیریتی بزرگ در آرسنال با در نظر گرفتن ناکامی های وی در موناکو در حال حاضر برای اسطوره ی آرسنال دور از ذهن بنظر میرسد.

اما کانو با این موضوع مخالفتی ندارد.

کانو افزود: من به آنچه که او هدفش است ایمان دارم. اینجا باشگاهی بوده که او اسطوره ی آن بوده و باشگاه او را دوست دارد. پس چرا که نه؟ او در جاییست که به آن تعلق دارد.

دو بازیکن اسبق آرسنال هانری و کانو نقش پر رنگی در باشگاه در چند ماه اخیر داشته اند. 

فردی لیونگ برگ تیم زیر ۲۳ ساله های آرسنال را ترک کرد و به امری در تیم بزرگسالان پیوست، درحالیکه ادو با بازگشت دیر هنگامش به باشگاه نقش خود را به عنوان مدیرفنی آغاز کرد.

کانو معتقد است دیدار بین بازیکنان که زمانی در شمال لندن باهم همبازی بودند چیزهای خوبی به آنها میافزاید و امیدوارست از آن تیم رویایی و شکست ناپذیر بازیکنان بیشتری باهم دیدار کنند.

این خبر خیلی خوبیست که هر کدام از ما به باشگاه میپیوندد. زمانی که ما بازی میکردیم با قلب و مغزمان برای تیم تلاش میکردیم. بنابراین بازگشت همه ی آنها به باشگاه برای باشگاه منافع زیادی خواهد داشت.

ما از آنها میخواهیم بهترین عملکرد را داشته باشند، و وجود بازیکنانی که کارشان در فوتبال تمام شده در اینجا به ما کمک خواهد کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۲۲
به قلم ارسلان آیرم پور
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : گل
بازدید: ۱,۳۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰