loading
در حال بررسی درخواست شما
لاندن سیتی 0 آرسنال 5 Continental Cup
لاندن سیتی 0 آرسنال 5 Continental Cup

لاندن سیتی ۰ آرسنال ۵ Continental Cup

تیم بانوان آرسنال اولین دیدار خود در فصل جدید کانتیننتال کاپ را با یک پیروزی پر گل مقابل میزبان خود لاندن سیتی آغاز کرد.
 
لیا ولتی که فصل گذشته از ناحیه ی زانو به شدت مصدوم شد پس از گذشت 252 روز به میادین بازگشت. همچنین پیرومنین و میشل که مدتی به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی تیم دورشده بودند از ابتدا به میدان رفتند و به فیلیس بازیکن آکادمی آرسنال هم از همان ابتدا فرصت بازی داده شد. با این حساب بانوان آرسنال با 6 تغییر نسبت به دیدار گذشته ی خود مقابل منچستریونایتد که با پیروزی 1-0 آنها همراه بود بازی را آغاز کردند.
 
از همان ابتدا بث مید و جیل رورد موقعیت های خوب گلزنی را روی دروازه ی میزبان ایجاد کردند. بث آنقدر به حملات خود ادامه داد تا در نهایت موفق شد دقیقه ی 28 اولین گل را برای توپچی ها به ثمر برساند. این ستاره ی انگلیسی دو مدافع لاندن سیتی را به خوبی جا گذاشت و توپ را به تور دروازهی میزبان دوخت.
 
جیل رورد که از زمان پیوستنش از بایرن به آرسنال نمایش درخشانی برای ما داشت کنج چپ دروازه ی لاندن سیتی را هدف گرفت و آرسنال به گل دوم خود در دقیقه ی 33 رسید.
 
نمایش خوب آرسنال در نیمه ی دوم هم ادامه داشت و دنیله ون د دنک با ایجاد یک فرصت خوب برای اما میشل باعث شد او بتواند یک گل زیبا را به ثمر رساند. 
 
سه دقیقه پس از گل اما میشل، یعنی در دقیقه ی 57 مید دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند و آرسنال 4 گله شد. ده دقیقه بعد بث موفق شد برای اولین بار در دوران حضورش در آرسنال هت تریک کند و در نهایت این دیدار با نتیجه ی 5-0 به نفع میهمان مدعی به پایان رسید. با این پیروزی پر گل اکنون آرسنال صدرنشین گروه خود در این جام است.
 
در گام بعدی آرسنال در میدوپارک روز 26 سپتامبر میزبان فیورنتینا در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۳۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۱۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰