loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه‌ی سرمربی بعد از کامبک دل‌نشین مقابل ویلا
مصاحبه‌ی سرمربی بعد از کامبک دل‌نشین مقابل ویلا

مصاحبه‌ی سرمربی بعد از کامبک دل‌نشین مقابل ویلا

 
 
🎤 راجع به پیروزی ....
✅ ما نیاز داریم که هوادارانمون ما رو به جلو تشویق کنن و ما هم دست به ریسک بزنیم.روحیه ی تیم شگفت انگیز بود .باید به کار کردن و پیشرفت مسائل ادامه بدیم.وقتی یازده به یازده بودیم بازی را آن طور که میخواستیم کنترل نکردیم و توپ های زیادی در میانه ی میدان از دست دادیم که به تیم رقیب شانس هایی میداد اما مواقعی که میتوانستیم حمله کنیم توپ را به شکل خوبی به محوطه ی جریمه ی آن ها میاوردیم و خلق موقعیت گل ایجاد میکردیم. 
 
 
 
🎤 راجع به گرانیت ژاکا و هو‌‌ شدن وی پس از تعویض از سوی هواداران خودی...
✅ ما به هوادارانمون نیاز داریم. نیاز داریم که از هم حمایت کنن و به همدیگه کمک کنن.  وظیفه ی ما نشان دادن تعهد ، قابلیت ، ظرفیت ، روحیه و رفتار است که ژاکا در حال انجام همه ی این هاست. پنج شنبه بازی خوبی کرد همینطور هم مقابل واتفورد .ژاکا بازیکن مهمی برای ترکیب ماست .اون تعهد زیادی به تیم و پیشرفت کردن داره.از مردم نمیخوام که ازش حمایت کنن ولی اون فوتبالیستیه که اگر حمایت بشه به طور شخصی و گروهی میتونه به بهترین ها برسه.ژاکا بازیکن با تجربه ایه و میدونه که ممکنه هوادارها وقتایی از عملکردش انتقاد خواهند کرد اون برای من بازیکن مهمیه و ازش حمایت خواهم کرد .من کسی هستم که تصمیم میگیرم که او بازی کند یا نه ولی در قبال تعهدش هیچ شکی ندارم.
 
 
🎤 راجع به تصمیم اوبامیانگ برای دادن پنالتی به پپه ...
✅ پنالتی زن اول ما اوبامیانگ است و همینطور الکس لاکازت.امروز از نظر من تصمیم بزرگی از سوی اوبامیانگ بود تا اجازه دهد پپه پشت توپ قرار بگیرد .این کار باعث شد تا به نیکلاس فرصت بازیابی اعتماد به نفس و گل زنی داده شود.تماما تصمیم خود اوبا بود و من واقعا از دیدن این چنین تصمیمی خوشحال شدم چون اوبامیانگ مهاجمیه که هر هفته تشنه ی گلزنیه تا بتونه افتخارات شخصی هم به دست بیاره و چنین تصمیماتی نشان از بزرگ بودن او داره. 
 
 
🎤 امری درباره ی متئو گندوزی....
✅ فصل پیش که به ما ملحق شد درحال پیشرفت و یادگیری بود و این فصل هم به پیشرفت خودش ادامه میده.روحیه ای که داره رو دوست دارم و بالاتر از همه ی این ها استعدادش ،عطش و خشمش و نوع رفتارش.از آن دست بازیکناییه که اگر بازی بهش نرسه خشمگین میشه و من این رو راجع بهش دوست دارم .وقتی بازیکنی چنین روحیاتی داره وقتی بهشون فرصت بازی میدید میدونن که باید از خودشون تعهد کامل نشون بدن و متئو همچین بازیکنیه. 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۷/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰