loading
در حال بررسی درخواست شما
قانون رشد در خانه تاثیری بر روی ما نخواهد داشت!
قانون رشد در خانه تاثیری بر روی ما نخواهد داشت!

قانون رشد در خانه تاثیری بر روی ما نخواهد داشت!

 

اگرچه ونگر هنوز هم با این قانون جدید مخالف است و معتقد است که این قانون می تواند سطح کیفی مسابقات فوتبال در انگلستان را کاهش دهد.

 

براساس مقررات جدید ، هر باشگاه لیگ برتری موظف است که حداکثر 25 بازیکن را به عنوان تیم اصلی اعلام کند که از این تعداد باید حداقل 8 بازیکن شرایط قانون رشد در خانه را داشته باشند. بازیکنانی که در روز 1 ژانویه 1989 یا پس از آن متولد شده باشند ، نیازی نیست تا نام آنها در فهرست 25 نفره قرار گیرد.

 

در حال حاظر تیم اصلی آرسنال شامل 26 بازیکن می شود که از این بین ، 13 بازیکن مشمول قانون رشد در خانه می شوند و 7 بازیکن نیز زیر 21 سال سن دارند.

 

با این حال ، ونگر با قوانین جدید موافق نیست: " قانون رشد در خانه بر روی ما تاثیری نخواهد گذاشت . اما من احساس می کنم زمانی که شما می خواهید که بهترین لیگ دنیا باشید ، محدودیت بد است."

 

وی افزود: " تمرکز من در زندگی ، فقط بر روی داشتن کیفیت ، در جهانی رقابتی است نه بر روی پاسپورت شما یا اینکه کجا پرورش یافته اید."

 

ونگر خاطر نشان کرد: " مهمترین چیز این است که اگر شما به اندازه کافی خوب هستید ، شما می توانید در هر کجا که بخواهید بازی کنید. اگر شما می خواهید که بهترین لیگ دنیا باشید باید به آن احترام بگذارید."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۲۰
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰