loading
در حال بررسی درخواست شما
ما باید با قدرت بیشتری بازی ها رو شروع کنیم
ما باید با قدرت بیشتری بازی ها رو شروع کنیم

ما باید با قدرت بیشتری بازی ها رو شروع کنیم

 اوبامیانگ دوباره برای آرسنال گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند. این هفتمین گل مهاجم گابنی آرسنال در لیگ برتر امسال بود، گلی که سوت اشتباه داور باعث کم شدن شیرینی آن شد. به همین بهانه درباره گلی که به ثمر رساند و تاثیر VAR از او سوالاتی شده است که در ادامه با هم می‌خوانیم:
 
💢 در مورد گلی که یونایتد زد و همچنین زمان به ثمر رسیدن گل آنها...
بازی کردن در الدترافورد سختی‌های خودش را دارد مخصوصا اگر در لحظات پایانی نیمه اول گلی دریافت کنید و بازنده به رختکن بروید. اما ما در نیمه دوم با رویکرد مثبتی به زمین برگشتیم و موفق شدیم گل تساوی بازی را به ثمر برسانیم. هفته گذشته هم همین شرایط را داشتیم و کامبک زدیم و این از نظر روانی به ما کمک کرد. اما ما باید سعی کنیم در بازی‌های آینده با قدرت و اعتماد به نفس بالا تری بازی را شروع کنیم و مطمئن هستم قدرت انجام این کار را داریم.
 
 
💢 درباره گلی که زدی...
در آن صحنه ما فشار آوردیم و آنها را وادار به اشتباه کردیم، سپس توپ به ساکا رسید و او هم با یک پاس عالی توپ را به من رساند. من مطمئن بودم در آفساید نیستم و وقتی داور سوت زد واقعا شوکه شدم اما طبق عادت به بازی ادامه دادم و گل زدم. خوشحالم که در نهایت گل درست اعلام شد...
 
💢 آیا بازیکنان یونایتد به بهانه آفساید ایستاده بودند؟
بله، من در هیاهوی جمعیت و صحبتهای آنها میشنیدم که با هم میگفتند آفساید است اما من توجه نکردم و به حرکتم ادامه دادم و گل را زدم و سالم هم اعلام شد. واقعا از این بابت خوشحالم.
 
💢 درباره اینکه بعد از سالم اعلام شدن گل توسط VAR دیگر نتوانستید به اندازه سایر گل‌ها خوشحالی کنید...
مطمئنا همینطوره! حس عجیبیه... اما شما نمیتونید بعد از اینکه VAR گل را درست اعلام میکند به اندازه زمانی که خودتان گل میزنید خوشحالی کنید چون باعث کاسته شدن هیجان آن میشود. اما برای من مهم نیست. من برای آرسنال گلزنی کردم و در آن لحظه خاص از خوشحالی تیم خوشحال بودم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۷/۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰