loading
در حال بررسی درخواست شما
چلسی 2 آرسنال 1 The FA WSL
چلسی 2 آرسنال 1 The FA WSL

چلسی ۲ آرسنال ۱ The FA WSL

بانوان آرسنال امسال شروع خوبی در لیگ داشتند و تنها با یک گل بیشتر میتوانستند از دربی لندن هم دست پر بیرون بیایند، اما عصر یکشنبه همه چیز بر وفق مراد توپچی ها پیش نرفت.

 

اولین موقعیت حساس بازی هنگامی شکل گرفت که فرن کربی پشت خط دفاع آرسنال صاحب توپ شد اما این حرکت راه به جایی نبرد. دقایقی پس از آن، توپچی ها بازی را به دست گرفتند و ویویان میدیما از فاصله ایجاد شده استفاده کرد و با یک پاس خوب هم وطنش دنیله ون د دنک را در موقعیت گل قرار داد. ون د دنک هم از این شانس برای باز کردن دروازه کاترین برگر به خوبی استفاده کرد تا تیم مهمان در همان ابتدای کار 1-0 از رقیب همشهری خود پیش بیفتد.

 

در اواسط نیمه اول، جی سو یونگ فرصت داشت تا گل تساوی را برای چلسی به نام خود ثبت کند اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه مانو زینسبرگر به بیرون رفت. ده دقیقه مانده به پایان اولین نیمه، گورو ریتن هم شانس گلزنی داشت اما توپ او نیز راهی به دروازه آرسنال پیدا نکرد.

 

تیم میزبان در آغاز نیمه دوم بهتر ظاهر شد، اما این بث مید بود که روی یک ضدحمله جیل رورد را صاحب توپ کرد ولی در نهایت ضربه این هافبک هلندی مهار شد. در ادامه، فشار آبی پوشان نتیجه داد و با پاس فرن کربی برای بث اینگلند بازی به تساوی کشیده شد. کمی بعد چیزی نمانده بود که توپچی ها با زدن گل دوم به بازی برگردند اما نه تنها شوت بث مید درون دروازه میزبان جای نگرفت بلکه گلی که میدیما در ادامه زد هم آفساید اعلام شد.

 

تنها پنج دقیقه مانده به پایان، ماریا توریسدوتیر گل برتری چلسی را به ثمر رساند تا دربی لندن به این بار به سود آبی ها تمام شود. به این ترتیب آرسنالی ها پشت سر منچسترسیتی و چلسی جای گرفتند و به رتبه سوم جدول لیگ سقوط کردند.

 

شاگردان مونتمورو به زودی راهی جمهوری چک میشوند تا روز چهارشنبه در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رو در روی اسلاویا پراگ قرار بگیرند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۷/۲۲
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰