loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 4 چارلتون 0 (Continental Cup)
آرسنال 4 چارلتون 0 (Continental Cup)

آرسنال ۴ چارلتون ۰ (Continental Cup)

عصر یکشنبه بانوان آرسنال با شکست 4-0 چارلتون به دومین پیروزی خود در دومین دیدار مرحله گروهی کانتیننتال کاپ دست یافتند. با این عملکرد درخشان، جایگاه آرسنالی ها در صدر جدول گروه B تثبیت شد و آن ها ششمین کلین شیت خود را در این فصل تکمیل کردند.

 

در 30 دقیقه ابتدایی این مسابقه، دفاع فشرده چارلتون، برای لندنی های میزبان چاره ای جز ارسال ها و شوت های بلند باقی نگذاشت، اما به لطف توپ گیری خوب بث مید، جنیفر بیتی موفق شد اولین گل رسمی خود را پس از بازگشت به آرسنال به ثمر برساند. بیتی تابستان امسال منچسترسیتی را ترک کرد تا دوباره به جمع توپچی ها بپیوندد.

 

پس از آن، مید دومین پاس گلش در این دیدار را برای دنیله ون د دنک ساخته و پرداخته کرد تا هافبک هلندی آرسنال برای بار دوم دروازه کیتی استارتاپ را باز کند.

 

در آغاز نیمه دوم این بار خود بث مید بود که با فرستادن توپ به کنج دروازه چارلتون به هواداران یادآوری کرد که گلزن قهاری هم هست. این مهاجم انگلیسی تا به حال در این فصل 5 بار موفق به گلزنی شده و 6 پاس گل در تمامی رقابت ها به ثبت رسانده است.

 

تنها دو دقیقه بعد، ون د دنک از فاصله 20 یاردی دروازه تیم مهمان را هدف گرفت و توپی که از دست استارتاپ در رفته بود از خط دروازه چارلتون عبور کرد تا تبدیل به دومین گل جادوگر هلندی و چهارمین گل آرسنال شود.

 

در اواخر نیمه دوم ویویان میدیما فرصت طلایی گلزنی را به هدر داد تا این دیدار با همان چهار گل به پایان برسد. به این ترتیب توپچی ها با 6 امتیاز از دو بازی و بدون گل خورده در رقابت های کانتی کاپ امسال، صدرنشین گروه B باقی ماندند. بانوان آرسنال یکشنبه هفته بعد در سوپرلیگ میزبان منچسترسیتی خواهند بود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۷/۲۸
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰