loading
در حال بررسی درخواست شما
دیدار سران آرسنال با پرز  برای انتقال دائم سبایوس از رئال ما
دیدار سران آرسنال با پرز  برای انتقال دائم سبایوس از رئال ما

دیدار سران آرسنال با پرز برای انتقال دائم سبایوس از رئال ما

بنظر می رسد دنی سبایوس از رئال مادرید کنار گذاشته شده و فلورنتینو پرز متقاعد شد تا با سران آرسنال جلسه ای در هفته ی گذشته داشته باشد.
لوس بلانکوس هیچ برنامه ای برای سبایوس ندارد، و رئال مادرید به او خبر داده است که اگر آرسنال خواهان وی است، می تواند توافق بین دو باشگاه بر سر او بدست آید.
 
سبایوس از اولویت های باشگاه آرسنال برای خرید است،  چرا که او در حال حاضر بازیکن آرسنال است و تحت نظر اونای امری است که از ابتدا به سبایوس اعتماد داشته، در حالی که زیدان در رئال به او اعتماد نداشت و علاوه بر این او از بودن در آرسنال راضی است.
 
سبایوس میخواهد هرچه سریع تر آینده ی فوتبالی خود را روشن سازد و از فلورنتینو پرز درخواست کرده تا در ژانویه با سران آرسنال دیدار کند. او امید داشت که بعد از انتقال قرضی وی بدون بند خرید در تابستان، قرارداد انتقال دائمی وی بسته شود، که آرسنال گزینه ی خرید دائمی او را در حال حاضر مد نظر دارد.
 
سبایوس احتمال می دهد که با یک قیمت مناسب انتقال دائمی وی انجام شود. رئال مادرید با ۱۴ میلیون یورو او را خریداری کرد و انتظار می رود که پرز بخواهد با افزایش سه برابری قیمت او را به فروش برساند. بعید است آرسنال رقم ۴۰ میلیون یورو را برای وی پرداخت کند، اما رقم ۳۵ میلیون یورو برای آنها منطقی تر بنظر میرسد و این قیمت برای بسته شدن قرارداد انتقال دائمی وی کافی بنظر می آید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۷/۲۹
به قلم ارسلان آیرم پور
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : الدس مارک اسپانیا
بازدید: ۲,۷۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰