loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 1 منچسترسیتی 0 The FA WSL
آرسنال 1 منچسترسیتی 0 The FA WSL

آرسنال ۱ منچسترسیتی ۰ The FA WSL

با پیروزی ۱-۰ مقابل منچسترسیتی، توپچی ها به رده دوم جدول لیگ صعود کردند. ویویانه میدیما با به ثمر رساندن تنها گل این دیدار شمار گل های خود در تمامی رقابت های این فصل را به عدد ۹ رساند و نیز موجب شد آرسنال تیمی باشد که اولین شکست آبی های منچستر در لیگ امسال را به آنها تحمیل میکند.

 

بازی آغاز کم افت و خیزی داشت و هیچ یک از دو تیم برای باز کردن دروازه دیگری تلاشی جدی از خود نشان نداد، اما شکیبایی و فرصت طلبی توپچی ها درست قبل از پایان اولین نیمه آن ها را تبدیل به تیم پیروز میدان کرد.

 

کیم لیتل منتظر فضا و موقعیتی مناسب بود تا با یک پاس در عمق دقیق میدیما را صاحب توپ کند. مهاجم هلندی لندنی ها هم بدون اشتباه چارچوب دروازه الی روباک را هدف گرفت تا آرسنالی ها برنده راهی رختکن شوند. گلزن قهار توپچی ها تا به حال در ۴۹ حضور در ترکیب اصلی آرسنال ۴۹ بار موفق به گلزنی شده است.

 

آرسنالی های میزبان در نیمه دوم نیز برتری خود را حفظ کردند و در دقایق پایانی بازی هم روی بازی سازی خوب میدیما، جردن نابز میتوانست اختلاف را به ۲ گل برساند اما ضربه او درون دروازه سیتیزن ها جای نگرفت.

 

خوشبختانه مدافعان آرسنال تا پایان بازی مقاومت کردند تا در رقابت برای قهرمانی لیگ یک کلین شیت و ۳ امتیاز ارزشمند دیگر به نام توپچی ها ثبت شود. با این برد، آرسنالی ها همچون سیتی ۱۲ امتیازی شدند و با یک امتیاز کمتر از چلسی در رده دوم جدول لیگ جای گرفتند.

 

بانوان آرسنال پنجشنبه در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان اسلاویا پراگ هستند. بازی رفت ۵-۲ به سود توپچی ها به پایان رسید.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۸/۶
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰