loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 8 اسلاویا پراگ 0 (لیگ قهرمانان اروپا)
آرسنال 8 اسلاویا پراگ 0 (لیگ قهرمانان اروپا)

آرسنال ۸ اسلاویا پراگ ۰ (لیگ قهرمانان اروپا)

با دو هت تریک از ویویانه میدیما و دنیله ون د دنک بانوان آرسنال 8-0 اسلاویا پراگ را در هم کوبیدند و راهی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

 

توپچی ها در ادامه نمایش خوب خود در دیدار رفت مقابل اسلاویا، بازی برگشت را نیز طوفانی آغاز کردند. در همان ده دقیقه ابتدایی اگر وتیکوا مانع بث مید نشده بود اولین گل به نام آرسنالی ها به ثبت میرسید. اما تیم میزبان دست از تلاش برنداشت و لندنی ها ده دقیقه بعد با پاس لیسا اونز برای ون د دنک جشنواره گل خود را کلید زدند. تنها به فاصله چند دقیقه، با خطایی که روی بث مید در محوطه جریمه اتفاق افتاد، کاپیتان کیم لیتل به راحتی گل دوم آرسنال را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه اسلاویا کرد.

 

سپس نوبت به جیل رورد رسید که با ضربه دقیقش برای سومین بار در نیمه اول دروازه وتیکوا را فرو بریزد. اما این پایان ماجرا نبود؛ میدیما دوباره پراگی ها را تحت فشار گذاشت. او در وقت های تلف شده با عبور از سد مدافعان حریف پنجاهمین گلش در پیراهن آرسنال را مقابل اسلاویا به ثمر رساند تا نیمه نخست 4-0 به پایان برسد.

 

با آغاز دومین نیمه، ون د دنک هم برای دومین بار در این دیدار گلزنی کرد؛ شوت جیل رورد روی ریباند به هم وطن هلندیش رسید و او بی درنگ دروازه خالی حریف را باز کرد. 20 دقیقه مانده به پایان، باز هم این جادوگر هلندی توپچی ها بود که به گل رسید؛ ون د دنک روی کرنر از شلوغی محوطه جریمه اسلاویا به بهترین شکل استفاده و با ضربه سر، خود را در این دیدار 3 گله کرد.

 

چهار دقیقه بعد، میدیما گل هفتم را برای تیمش به ارمغان آورد. چیزی به پایان نمانده بود که ماشین گلزنی توپچی ها این بار با یک ضربه سر دقیق کنج سنگر تیم حریف را نشانه رفت تا هت تریکش را تکمیل کند.

 

به این ترتیب آرسنال در مجموع دو دیدار با حساب 13-2 اسلاویا پراگ را بدرقه کرد و خود به جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. توپچی ها یکشنبه سوم نوامبر در کانتی کاپ مهمان برایتون خواهند بود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۸/۱۰
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰