loading
در حال بررسی درخواست شما
برایتون 0 آرسنال 0 (4-2 در پنالتی) (Continental Cup)
برایتون 0 آرسنال 0 (4-2 در پنالتی) (Continental Cup)

برایتون ۰ آرسنال ۰ (۴-۲ در پنالتی) (Continental Cup)

بانوان آرسنال در دور سوم از مرحله گروهی کانتیننتال کاپ پس از تساوی بدون گل در 90 دقیقه، در ضربات پنالتی 4-2 مغلوب برایتون شدند.

 

توپچی ها در ابتدای بازی موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند اما اولین حمله جدی توسط برایتونی ها شکل گرفت؛ هنگامی که الی برزیل شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او در چارچوب نبود. پس از این حرکت، آرسنالی ها در صدد جبران برآمدند و با حملات پی در پی برایتون میزبان را تحت فشار گذاشتند. ابتدا ضربه سر کیتی مک کیب بیرون رفت و بعد کیم لیتل در باز کردن دروازه حریف ناکام ماند. در ادامه بث مید هم یک موقعیت تک به تک را از دست داد. جیل رورد میتوانست آرسنال را پیش از پایان نیمه اول به گل برساند اما سوفی هریس با یک دفع توپ کم نظیر مانع از این کار شد.

 

ده دقیقه مانده به پایان مسابقه در وقت های قانونی، مونتمورو برای باز کردن گره بازی ویویانه میدیما، دنیله ون د دنک و لیسا اونز را به میدان آورد اما برایتونی ها همچنان مقاومت کردند تا این دیدار در 90 دقیقه گلی به همراه نداشته باشد. بر اساس قانون کانتی کاپ هیچ دیداری نباید بدون برنده به پایان برسد و در صورت تساوی در وقت قانونی، بازی مستقیماً به ضربات پنالتی کشیده میشود. به این ترتیب، هر دو تیم یک امتیاز دریافت میکنند و تیم پیروز در ضربات پنالتی یک امتیاز بیشتر نیز خواهد گرفت.

 

هر دو تیم اولین پنالتی را از دست دادند و سپس گرین و مک کیب هر دو ضربات خود را تبدیل به گل کردند تا باز هم همه چیز مساوی پیش برود. اما بث مید در حالی شانس سوم آرسنال را از دست داد که پیش از او تیسیه موفق شده بود برایتون را 2-1 پیش بیندازد. ون د دنک و بومن نیز هر دو موفق به باز کردن دروازه حریف خود شدند تا پنالتی پنجم سرنوشت این دیدار را مشخص کند. لو کارگ هم آخرین پنالتی برایتون را تبدیل به گل کرد تا توپچی ها تنها با یک امتیاز به لندن بازگردند.

 

به این ترتیب در جدول گروه B کانتی کاپ، آرسنال با 7 امتیاز در صدر باقی ماند، بریستول سیتیِ 6 امتیازی در رده دوم جای گرفت و برایتون و لاندن بیز با 5 امتیاز علاوه بر کم کردن فاصله خود با دو تیم صدرنشین به صعود به دور بعد امیدوار شدند.

 

بانوان آرسنال پس از بازی های ملی، یکشنبه 17 نوامبر برای اولین بار در استادیوم اصلی تاتنهام به مصاف این تیم خواهند رفت.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۸/۱۳
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰