loading
در حال بررسی درخواست شما
لسترسیتی، ژاکا و اوبامیانگ
لسترسیتی، ژاکا و اوبامیانگ

لسترسیتی، ژاکا و اوبامیانگ

اونای امری پیش از دیدار با لسترسیتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود
 
در مورد اخبار تیم...
دنی سبایوس به دلیل مصدومیت جزئی در دسترس نخواهد بود. 
 
در مورد دیگر اعضای تیم...
در مورد بقیه باید بگویم فکر میکنم همه آماده هستند. امروز بعدازظهر تمرین میکنیم و با دکتر صحبت میکنم. فکر میکنم آماده هستند.
 
در مورد اینکه لستر چقدر حریف سختی خواهد بود؟...
آنها عملکرد خوبی دارند، فصل را با اعتماد به نفس شروع کردند و با هر نتیجه ای که به دست می آورند پیشرفت می کنند. اکنون شش امتیاز با ما اختلاف دارند و فردا یک چالش بزرگ برای ما خواهد بود. یک فرصت خوب برای هر دوی ما خواهد بود. منتظر دیدار فردا هستم تا ببینم چگونه از عهده ی آن بر خواهیم آمد. 
 
در مورد گرانیت ژاکا که به ترکیب باز میگردد یا خیر؟ ...
نه حالا نه 
 
در مورد نتیجه ی صحبت ها با او ...
با او صحبت کردم. سه شنبه با او حرف زدم که ببینم حالا چه حال و هوایی دارد و چه در سر او می گذرد. او به خوبی کار میکند، به خوبی تمرین می کند اما به من گفته که احساس خوبی ندارد و آماده ی بازی نیست. صبر خواهیم کرد.
 
در مورد اینکه مسوت اوزیل میتواند در ترکیب اصلی باشد؟...
او خوب تمرین می کند و پایه ثابت و مهره اصلی تمرینات است. یک کمک خوب برای ماست و انرژی مثبت است. شنبه در موردامکان بازی  او فکر میکنم. 
 
در مورد اینکه چطور انتخاب کردید اوبامیانگ کاپیتان جدید شود...؟
او کاپیتان است. مهمترین مسئله این است که پروسه کاپیتانی تیم را از سال گذشته خوب به خاطر دارم. سال قبل کوشلنی ، پتر چک، آرون رمزی و مونرئال کاپیتان های ما بودند. آنها از تیم جدا شدند. بار قبل کوشلنی بود. در آن زمان من بر اساس شخصیت بازیکنان تصمیم گرفتم پس از آن گرانیت ژاکا را به این دلیل انتخب کردم چون فکر میکردم این کیفیت را دارد که مسئولیت کاپیتانی را بر عهده بگیرد اما پس از این جریان احساس کردم که برای او بهتر است کاپیتان نباشد. پس از او اوبامیانگ قرار دارد و بعد از او هکتور بیرین است، سومین نفر لاکازت می باشد و نفر چهارم هم اوزیل است. اولین نفر را اوبامیانگ انتخاب کردم چون با تجربه است و در رختکن از احترام خاصی برخوردار است. او بهترین گلزن فصل گذشته است و البته میدانم برای اینکه در این مسئولیت 100 در 100 خود را به نمایش بگذارد احتیاج به زمان دارد اما ما او را حمایت خواهیم کرد. تمامی بازیکنان هر چهار کاپیتانی که نام بردم را حمایت خواهند کرد وما از او به عنوان اولین کاپیتان حمایت خواهیم کرد زیرا او باید هنوز یک گام بردارد تا به این مسوئلیت برسد.
 
در مورد اینکه این مسئله فشار بیشتری بر اوبامیانگ خواهد آورد...
اما به طور مثال دیروز سوکراتیس به همه بازیکنان گفت که هر کدام می توانند یک کاپیتان باشند. میخواهیم اینجا یک خانواده ی قوی باشیم و میدانم که این برای هواداران مهم است که اولین بازیکن کدام خواهد بود که مسئولیت کاپیتانی را برعهده خواهد گرفت. تصمیم گرفتم آن را به اوبا دهم و همه با آن موافقت کردند و الان هم به شما میگوم برای اینکه او با اعتماد به نفس از پس این مسئولیت برآید نیاز به زمان دارد اما ما به او این اعتماد به نفس را خواهیم داد. من به او این اعتماد به نفس را میدهم. اوبا این کیفیت را دارد که بتواند این مسئولیت را بر عهده بگیرد.
 
در مورد کمبود اعتماد به نفس در دفاع ...
باید پیشرفت کنیم و این پروسه اکنون در جریان است. آنها خیلی چیزها در خود دارند. ابتدا در مورد کاریزماتیک صحبت کردیم که بعضی بازیکنان این کاریزماتیک را دارند. با مسوت اوزیل و سئاد کولاشیناچ حرف زدیم. این بحث کاریزماتیک برای گرانیت ژاکا جواب نداد. برای مثال ژاکا را از دست دادیم که به او نیاز داریم و برای ما مهم است. میدانم که ما در پروسه ای قرار داریم و با باشگاه در مورد وظایفش صحبت هایی کرده ایم و آنها از ما حمایت می کنند و بازیکنان هم از من حمایت میکنند. میدانیم که در قبال بازیکنان جوانتر و عملکرد آنها مسئولیت هایی داریم اما به آنها کمک می کنیم. برای مثال خبر خوبی برای من است که ساکا چقدر پیشرفت داشته اما او نیاز دارد که بیشتر و بیشتر بازی کند تا اعتماد به نفس و تجربه به دست آورد. در مورد دیگر بازیکنان هم همینطور است. بعد په په را میتوانم یاد کنم ولی در مورد او بحث آداپته شدن با ترکیب تیم مطرح است و او روز به روز کم کم بهتر و بهتر میشود اما او هم همچنان نیاز دارد تا بیشتر بازی کند زیرا برای او آسان نیست برای بازیکنانی که تازه به تیم آمده اند مانند سبایوس ساده نیست که به بهترین عملکرد او برسند. میدانم که باید بهتر شویم و نتایج بهتری را کسب کنیم . امتیازاتی را در خانه از دست داده ایم اما در خانه شکست نخوردیم. بعضی از امتیازات مهم را ز دست دادیم. میتوانیم با عملکردی قوی و کسب امتیاز در خانه احساس خیلی خیلی خوبی داشته باشیم. فردا فرصت خیلی خوبی برای ما بعد از کسب دو مساوی در خانه است. بچه ها دیروز به خوبی تمرین کرده اند و به من اعتماد به نفس خوبی دادند.
 
 
درباره مذاکرات او با هیئت مدیره ی باشگاه در مورد آینده ی کاری اش...
نه نه نه ، ما داریم در مورد پورسه کار و در جریان بودند کارهایمان صحبت میکنیم. آنها نشان ندادند که به ادامه ی کار با من تردید دارند.
 
 
در مورد اینکه این دیدار را باید ببریم...
باید ببریم؟ بله ما نیاز داریم که این بازی را ببریم و برای ما مهم است. اما ذهینیتمان همیشه این بوده که در درجه ی اول بازی خودمان را بکنیم ،از بهترین ساختار و سازماندهیمان استفاده کنیم تا قدرتمند باشیم و تک تک بازیکنانمان از توانایی هایشان برای کسب پیروزی استفاده کنند. اما ذهنیت ما این است که برنده ی هر دیدار باشیم. 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۸/۱۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰