loading
در حال بررسی درخواست شما
امری در مورد شکست و رقابت برای حضور در جمع 4 تیم برتر
امری در مورد شکست و رقابت برای حضور در جمع 4 تیم برتر

امری در مورد شکست و رقابت برای حضور در جمع ۴ تیم برتر

اونای امری پس از شکست مقابل لسترسیتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود
 
در مورد بازی ...
میتوانیم از نتیجه ای که به دست آمد ناامید باشیم اما از دیدگاه بازیکنان آنها هر آنچه که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم و برایش آماده شده بودند را انجام دادند. نیمه ی اول را با ایجاد موقعیت ها و کنترل بازی شروع کردیم. در شروع نیمه ی دوم نیز هر کاری که میخواستیم انجام دادیم . آنها نیز موقعیت های زیادی را ایجاد کردند و زمانی که گل اول را به ثمر رساندند زمنی بود که ما فرصت انجام کارهایمان در این بازی را از دست دادیم.
 
در مورد جایگاهمان در لیگ...
نگرش خوبی داشتیم. طرح بازی آماده شده بود و بازیکنان هم انجامش دادند. تیمِ مقابل در آن زمان در خانه ی خود و در شرایط خوب و قدرتمندی بود. ما موقعیت هایی داشتیم. زمان هایی از بازی در اختیار ما بود تا فاصله را کاهش دهیم اما آنها هم فرصت هایی  داشتند و دو گل به ثمر رساندند تا پیروز شوند. میدانیم که در جدول فاصلیه ی ما  با آنها زیاد است اما زمان داریم و با ثابت قدمی و استوار بودن این کار امکان پذیر است. میتوانیم اعتماد به نفسمان را بازیابی کنیم و در این صورت میتوانیم امتیازاتمان را نیز بازیابی کنیم. میخواهیم موفقیت از آن ما باشد، خواهان چالش هستیم. میخواهیم پیشرفت کنیم و در تیم موازنه ایجاد کنیم. 
 
در مورد فاصله ی بین آرسنال و 4 تیم برتر جدول...
بستگی دارد زیرا اکنون چلسی و لستر با لیورپول و منچسترسیتی هستند بین آنها و بین ما فاصله است اما پشت سر ما نیز تیمهای منچستریونایتد و تاتنهام هستند. بین خیلی از تیمها رقابتی مساویست.  اما واقعا اکنون  فاصله ای که چلسی و لستر با ما ایجاد کردند آنها زمان داشته اند تا اینگونه استوار باشند. لیگ 38 بازی دارد و ما اکنون ما 9 امتیاز کمتر از آنها داریم. برای آنها خوب است ولی ما هم زمان داریم تا به آنها برسیم و این فاصله را بازیابی کنیم.  
 
 
در مورد اینکه به چه چیز نیاز است تا به پیروزی بازگردید...؟
نیاز داریم تا در خانه قدرتمندتر باشیم. (در امارات) . این اولین راهیست که میخواهم به آن دست یابم و میخواهم با بازیکنانم به این مهم برسم. اگر در خانه احساس قدرت بیشتری داشته باشیم  اعتماد به نفس به دست می آوریم، امتیاز کسب میکنیم و عملکرد خوبی از خود به نمایش میگذاریم. میدانم که خواهیم توانست امتیازات را به دست آوریم و مقابل هر تیمی خوب بازی کنیم. بازی خانگی بعدی چالش اکنون ما خواهد بود. تا به حال در خانه شکست نخورده اما تساوی هایی را داشتیم و امتیازت مهمی را از دست داده ایم که میتوانست جایگاه ما را در جدول بهتر کند. علت شکست ما در این بازی هم این بود که آنها در شرایط ایده آلی هستند ، هوادارانشان را داشتند و در اینجا احساس قدرت می کنند. اما ما هم روی برنامه ی بازی کار کرده بودیم ، آماده بودیم و کارمان را انجام دادیم. تفاوتمان این بود که آنها اولین گل را به ثمر رساندند و ما ساختار بازی خود را از دست دادیم.
 
در مورد اینکه برخی میگویند مربی را باید تغییر دهیم...
به عنوان یک سرمربی برای من این قضیه به ادامه دادن و پیشرفت کردن با بازیکنان مربوط میشود. خطاب به باشگاه میگویم که آرامش خود را حفظ کند و صبور باشد تا با ایجاد برخی شرایط اعتماد به نفسمان رااضافه و بازیابی کنیم. بازیکنان جوانی داریم که با ما در حال پیشرفت و رشد هستند. به ما انتقاداتی وارد می شود اما میدانم که این شغل من است. پیش از این چنین دوران های زیادی را شبیه به این سپری کرده ام اما همراه با باشگاه و بازیکنان با  کار برای کسب اعتماد به نفس شرایط را بازیابی کردم. 
 
در مورد اینکه آیا انتقادات منصفانه است...؟
همه را قبول دارم. تشویق ها را قبول دارم و وقتی هم انتقاد می کنند قبول دارم. میدانم که وقتی میبریم خوشحال خواهند شد و وقتی میبازیم ناراحت میشوند. این طبیعیست. نیاز داریم خونسرد بمانیم و به بهبود امور ادامه دهیم. در بازی با لستر با دفاع مستحکمی که در کنار هم ایجاد کرده بودیم یک گام جلو بودیم اما مقابل تیمی بسیار قوی و زمانی که در شرایط خوبشان بودند بازی کردیم. 
 
در مورد اینکه او فکر میکند وقت دارد بر این شرایط غلبه کند...؟
در ابتدای فصل و ماه گذشته  شرایط منفی ای را داشتیم. فکر میکنم تیم هم این شرایط منفی را داشته.  بازیکنان ، باشگاه و من صحبت می کنیم  و می دانیم که نیاز به اشتیاق داریم و باید اعتماد به نفس خود را بازیابی کنیم. من در آن لحظه با بازیکنان و باشگاه صحبت کردم ، باید با برخی  بازیکنان جوان و با برخی شرایط صبور باشیم و برای بازیابی آن به زمان و انجام بازی ها نیاز داریم. مطمئن هستم که ما می توانیم این کار را انجام دهیم.
 
در مورد انجام بازی دفاعی مقابل لسترسیتی ....
ما باید از نظر دفاعی پیشرفت کنیم. فکر می کنم امروز در نیمه اول تعادل خوبی داشتیم. وقتی آنها اولین گل را به ثمر رساندند ، شاید این لحظه  تعادل را از دست دادیم. اما مالکیت 50/50 بود و همچنین توپ را حفظ  کردیم ، بعضی اوقات ما نیز توپ را نگه می داشتیم و بامدافعان خود جلو می رفتیم زیرا مدافعان خوبی داریم که میتوانند حمله کنند  مانند سئاد و هکتور . فکر می کنم امروز بازیکنان در تعادل آن سیستم احساس خوبی داشتند .

در مورد گذاشتن پنج بازیکن دردفاع  ...
به عنوان مثال سال گذشته ما از سه مدافع مرکزی  یا بعضی اوقات چهار مدافع استفاده میکردیم - و واقعاً خوب بود. بستگی به این دارد که ما چگونه هستیم و چگونه می توانیم بهترین کیفیت و بهترین مهارت های خود را به عنوان بازیکن احساس کنیم. ما سال گذشته بارها از آن سیستم استفاده کردیم  و نتایج بسیار خوبی آوردیم. 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۸/۱۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰