loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 1 لیورپول 0 The FA WSL
آرسنال 1 لیورپول 0 The FA WSL

آرسنال ۱ لیورپول ۰ The FA WSL

در حالی که پیش بینی میشد خستگی پس از بازی های ملی بر کیفیت دیدارهای فشرده باشگاهی تأثیر بگذارد، اما بانوان آرسنال هر سه بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند. 17 نوامبر توپچی ها با گل های لیتل و میدیما 2-0 برنده اولین دربی شمال لندن در تاریخ لیگ بانوان انگلیس شدند و به فاصله 4 روز پس از آن در کانتی کاپ 7-0 بریستول را در هم کوبیدند تا صدرنشین جدول گروه B این رقابت ها باقی بمانند. در این دیدار لیتل و میدیما دو بار گلزنی کردند و سهم رورد، نابز و بیتی یک گل بود.

 

و اما عصر یکشنبه تک گل ویویان میدیما مقابل لیورپول، 3 امتیاز ارزشمند دیگر را برای توپچی ها به ارمغان آورد. با عملکرد خوب لیا ویلیامسون و جنی بیتی در خط دفاع، هفتمین کلین شیت پیاپی آرسنال در تمامی رقابت های این فصل نیز در همین دیدار به ثبت رسید.

 

اگر مانوئلا زینسبرگر ضربه سر خطرناک سوفی بردلی را مهار نکرده بود، مرسی سایدی ها در همان 10 دقیقه اول بازی به گل رسیده بودند. دقایقی بعد میدیما با اشتباه ریانن رابرتز صاحب توپ شد اما ضربه ماشین گلزنی آرسنالی ها را انکه پرویس دفع کرد. در میانه نیمه نخست این بار میدیما بود که بهتر از پرویس عمل کرد؛ این مهاجم هلندی با گذر از مدافع حریف توپ را به کنج دروازه لیورپولی ها دوخت.

 

دنیله ون د دنک میتوانست روی ارسال لیسا اونز آرسنال را با دو گل در خانه اش پیش بیندازد اما شوت هافبک هلندی تیم میزبان به بیرون رفت. دقایقی پیش از پایان اولین نیمه با همکاری مک کیب و میدیما، بث مید در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما تلاش او هم بی ثمر بود.

 

در همان ابتدای نیمه دوم لیا ویلیامسون هم شانس خود را برای گلزنی از راه دور امتحان کرد؛ اما ضربه او تنها تیر دروازه لیورپولی ها را لرزاند. چند دقیقه بعد بث مید سعی داشت با نفود به خط دفاع حریف و شوت کات دارش گل دوم را به ثمر برساند اما باز هم سنگربان مرسی سایدی ها مانع گلزنی او شد.

 

پس از دیدارهای این هفته، چلسی با 19 امتیاز در صدر جدول سوپرلیگ بانوان قرار گرفت و منچسترسیتی و آرسنال (با تفاضل گلی کمتر از سیتی) با کسب 18 امتیاز در جایگاه دوم ایستادند. شاگردان جو مونتمورو اول دسامبر در لیگ میزبان بریستول هستند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۴
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰