loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی اونای امری پیش از دیدار با فرانکفورت
کنفرانس مطبوعاتی اونای امری پیش از دیدار با فرانکفورت

کنفرانس مطبوعاتی اونای امری پیش از دیدار با فرانکفورت

اونای امری پس از تساوی دو بر دو مقابل ساوتهمتون حالا باید در لیگ اروپا با فرانکفورت رو به رو شود. پیش از این بازی او پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. 
 
در مورد اهمیت بازی فردا برای کسب دوباره ی اعتماد به نفس...
عصر بخیر. ما فردا دو موضوع داریم. اول این که یک بازی در لیگ اروپا داریم و تا به حال عملکرد خوبی را در این رقابتها از خود به نمایش گذاشته ایم اما فردا باید از این اطمینان پیدا کنیم که صدرنشین گروه بمانیم و دومین موضوع این است که ببریم تا اعتماد به نفس به دست بیاوریم تا حدی که بتوانیم رضایت هوادارنمان را به دست آوریم و ظرفیت و کیفیتمان را نشان دهیم.
 
در مورد آیندیتان...؟
آینده ی من امروز و فرداست!
 
در مورد اطمینان خاطر از جایگاهش ...
کار من برای بازی فردا آماده شده ات و فقط نگاهم به بازی پنجشنبه شب است که بهترین عملکرد تیم را به نمایش بگذاریم. ما در خانه و با وجود هوادارانمان بازی میکنیم، بنابراین میخواهیم انرژی و برنامه ی بازی و هر چیزی را که  روی آن کار میکنیم به زمین تمرین انتقال دهیم. اینها تنها افکار من هستند. 
 
 
در مورد اینکه با وجود گمانه زنی ها چقدر داشتن تمرکز روی این بازی سخت است ...
میدانیم که ما و همچنین هواداران در بازی قبل ناامید شدیم. اکنون ما فقط از بازی آینده و آمادگی برای آن صحبت می کنیم و اینکه به عملکرد خوبمان بازگردیم و آن را نمایش دهیم مانند آنچه پیشتر به نمایش میگذاشتیم و سپس تمرکز من تنها روی نمایش یک عملکرد خوب تیمی در بازی با فرانکفورت و برقراری ارتباط با هواداران است. میدانیم که هوادارانمان ناامید هستند اما فردا این شانس را داریم که در امارات با هوادارانمان بازگردیم و به آنها واکنشمان را نشان دهیم. من میدانم که بعضی از تیمها اینجا مقابل ما بدون ترس ظاهر شدند و ما نیاز داریم تا به خاطر هوادارانمان قوی ظاهر شویم. ابتدا باید ارتباطمان را مجددا با آنها برقرار کنیم، اما واقعا آرزوی من این است که فردا تک تک هوادارانمان به تیم کمک کنند زیرا ما واقعا به آنها نیاز داریم. 
 
 
در مورد ایمان داشتن بازیکنان به تاکتیک های او...؟
بله . قطعا همینطور است. آنها این مسئله را نشان دادند
 
 
در مورد اینکه اکنون سخت ترین دوران کار سرمربیگری اوست...
به عنوان یک سرمربی لحظه به لحظه ی این کار سخت است.شغل خیلی خوبیست اما بسیار دشوار است. شما حمایت همه را زمانی که میبرید احساس میکنید ولی وقتی نمیبرید  تردیدهایی به وجود می آید. واقعا من به خودمان ایمان دارم به بازیکنان به گروهمان! میدانم که به سختی کار خواهم کرد تا به عملکردمان باز گردیم و اعتماد به نفسی را که به آن نیاز داریم به دست آوریم. هر بازی یک فرصت خیلی خوب است و لحظات خوب و بد می آیند و می روند. اما چیزی که برایم مهم است این است که کارم را نشان دهم و ظرفیتیمان خود را نیز نشان دهیم.هر بازی بهترین فرصت است تا این کار را انجام دهیم. مهم ترین مسئله برقراری ارتباط با هواداران است. نیاز است تا فردا بازگردند و به بازیکنان در تمامی لحظات بازی کمک کنند. اعتماد به نفس ما بسته به این مسئله است که چه احساسی در ورزشگاه با هوادارانمان داریم. تیمها به اینجا می آیند و بدون ترس با ما بازی می کنند ، نیاز داریم تا این قضیه را تغییر دهیم و همچنین نیاز داریم تا قوی و در کنارهم باشیم اما فردا فرصت خیلی خوبی داریم و تلاش میکنیم تا این ماجرا را تغییر دهیم. در مورد اینکه چگونه می توانیم پیشرفت و تغییر کنیم صحبت کردیم ، در مورد اینکه اولین مسئله برای ایجاد این تغییرات هم صحبت کرده ایم سپس با اعتماد به نفس میتوانیم توانایی ها و کیفیتمان را نشان دهیم. در بازیهای اخیر تاکتیک هایی داشتیم و نیازمندیم عملکرد بهتری داشته باشیم. 
 
 
در مورد اینکه در این دوران احساس منزوی بودن میکند...؟
اما در دوران کاری ام موفقیت هایی هم داشته ام و دورانهای کوتاهی هم موفق نبوده ام . در آن زمانها نیاز داشتم تا تمرکزم را روی کار و بازیکنان بگذارم. میدانم با نتایج اخیر برخی تردیدها به وجود آمده اما هدف من این است تا آن را تغییر دهم و با عملکرد خوب و ارتباط با هواداران به شرایط ایده آل بازگردم. بازیکنان نیاز دارند تا با هواداران ارتباط بگیرند و هواداران آنها را کمک کنند. سپس بر من هم واجب است تا به آنها کمک کنم. بازیکنان هر روز با تعهدی عمیق و با رفتاری بزرگوارانه کار می کنند. بعضی از بازیکنان اعتماد به نفس 100 در 100 ندارند و این اولین هدفیست که نیاز داریم به آن دست یابیم، اینکه به خود اطمینان داشته باشیم و عملکرد خوبمان را به تیم تزریق کنیم. باید در امارات با حضور هوادارانمان احساس قدرت کنیم  و اگر به این احساس برسیم اعتماد به نفسمان را به دست می آوریم و عملکردمان بهتر خواهد شد. 
 
 
در مورد ژاکا...
او در تیم است و احتمال دارد فردا بازی کند.امیدوارم تمام هواداران تیم را حمایت کنند. بازگشت ژاکا برای ما مهم است.
 
در مورد اینکه اگر ارتباطمان را با هواداران از دست دهیم...
اکنون هواداران عصبانی و ناامید هستنداما ما نیز همینطور هستیم. فردا فرصت بزرگی داریم تا این شرایط را تغییر دهیم و این آرزوی من است. همچنین فکر من این است که یک جو عظیمی را با هوادارانمان در امارات ایجاد کنیم. هر بازی ما در امارات با وجود هوادارانمان اهمیت دارد. ما به حمایت آنها نیاز داریم. بازیکنان بیشتر از من نیاز دارند زیرا در زمین هستند و باید احساس کنند که 90 دقیقه هواداران آنها را حمایت میکنند. 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰