loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین مصاحبه ی اونای امری به عنوان سرمربی آرسنال
آخرین مصاحبه ی اونای امری به عنوان سرمربی آرسنال

آخرین مصاحبه ی اونای امری به عنوان سرمربی آرسنال

پس از شکست مقابل فرانکفورت اونای امری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود
 
در مورد شکست...
شب بخیر، به نظرم سزاوار بیش از این بودیم. در نیمه ی نخست کنترل بازی در اختیار ما بود و اولین گل را به ثمر رساندیم. در نیمه ی اول از اینکه نمایش تیمی و فردی خود را به خوبی ارائه دادیم خوشحال بودیم. نیمه ی دوم را هم همینگونه آغاز کردیم ، نیاز داشتیم گلزنی کنیم اما 15 دقیقه ی اول کنترل بازی از دستمان خارج شد در آخر دو بازیکن را به اجبار تعویض کردیم و نتوانستیم دو تعویض خوب و تاثیرگذار داشته باشیم و بازیکنان آماده ای را به زمین بفرستیم، فشار نیاوردیم و واقعا موقعیتی هم ایجاد نکردیم تا ببریم یا مساوی کنیم.
 
در مورد انگیزه ی بازیکنان...
نیاز داشتیم ببریم و نیاز داشتیم که خوب بازی کنیم تا اعتماد به نفس کسب کنیم و در نیمه ی نخست موفق به انجام این کار شدیم. فکر میکنم در رختکن بین دو نیمه در مورد داشتن همین ثبات در نیمه ی دوم صحبت کردیم ، بازی را با همان ثبات و با آوردن فشار به روی حریف آغاز کردیم و فکر میکنم که تا 10 دقیقه هم عملکردمان خوب بود. موقعیت هایی را برای گلزنی ایجاد کردیم اما پس از 15 دقیقه کنترلی که روی بازی داشتیم از دست رفت زیرا آنها هم روی ما فشار آوردند و دو گل به ثمر رساندند. پس از آن نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم و به گل برسیم تا مساوی کنیم یا بازی را ببریم. در این رقابت ها داشتیم برای کسب عنوان صدرنشینی در گروه تلاش میکردیم ، فرصت خوب صدرنشینی را از دست دادیم با اینحال به مبارزه ی خود ادامه می دهیم و به بازی بعد فکر می کنیم.
 
در مورد اینکه آیا اطمینان خاطر دارد بتواند بر این شرایط غلبه کند...؟
اکنون در شرایط خوبی نیستیم. نیاز داریم ببریم و اعتماد به نفس کسب کنیم. فکر میکنم از آنچه که در زمین به نمایش میگذاریم بهتر هستیم، همه ی ما، همه ی بازیکنان، همه مربیان و من . اکنون ما اعتماد به نفس خود را تا حدی از دست داده و باید ببریم. واقعا کار ما در نیمه ی اول خوب بود و همچنین نیمه ی دوم را خوب شروع کردیم. دو مصدوم داشتیم ، موستفی و لوییز و آن دقایق اهمیت زیادی برای ما داشت چون زمانی که عقب هستید و نیاز به تعویض های خوب و آوردن بازیکنان آماده هستید که ما این تعویضها را نتوانستیم انجام دهیم.
 
در مورد نگرانی او بابت از دست دادن کارش...
ابتدا باید در مورد آنالیز این 90 دقیقه بازی که انجام دادیم فکر کنم. امروز مسائلی را پیشرفت دادیم اما کافی نبود.
 
در مورد اینکه فکر میکند در تیم باقی می ماند...؟
به بازی بعدی فکر میکنم و بازی را در لیگ اروپا آنالیز میکنم و به یکشنبه فکر میکنم و اینکه چگونه میتوانیم پیشرفت کنیم و با بازیکنانمان به اعتماد به نفس برسیم . بازیکنان اکنون کمی ناامید و ناراحت هستند اما من فکر میکنم اگر بتوانیم به همان طریقی که نیمه ی اول را به سر بردیم کار کنیم راه درست را می رویم.
 
 
در مورد اینکه اگر یکشنبه ببازد روی لبه ی پرتگاه است و جایگاهش در خطر است...
اما کار من این است که ابتدا بازی را آنالیز کنم ، کل بازی قبلی را آنالیز کنم و اینکه عملکردمان را در لیگ اروپا تحلیل کنم و ببینم چه شرایطی داریم و سپس برای بازی یکشنبه آماده شویم.
 
 
در مورد اینکه کدام جای کار و فکر او اشتباه بوده است...؟
باید در اینجا اعتماد به نفس کسب کرده و خوب بازی کنیم. فکر میکنم در نیمه ی اول و در انجام بعضی کارها پیشرفت داشتیم تا بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم ولی نیمه ی دوم از پس این کار برنیامدیم زیرا پس از 15 دقیقه کنترل کار را از دست دادیم. من بین دو نیمه با بازیکنانمان در مورد حفظ این ثبات صحبت کردم و ما به این کار و داشتن احساس مثبت ادامه دادیم اما واقعا احتیاج به کسب پیروزی داریم. اولین کاری که باید بکنیم این است که اعتماد به نفسمان را بازگردانیم تا ببریم و اینجا احساس بهتری داشته باشیم، در خانه و در کنار هوادارانمان ، در امارات و این اولین بازی است که شکست میخوریم اما واقعا امروز شایسته ی بیش از این بودیم و در هر حال شکست خوردیم. 
 
در مورد گرانیت ژاکا و شرایط ویژه ی او ...
خیلی خوب است که گرانیت بازگشته. او بازی کرد، و کمک کرد و همچنین هواداران نیز به او کمک کردند و فکر میکنم که این خبر خوبیست. 
 
در مورد مصدومیت موستفی و لوییز ...
بله اکنون اطلاعات زیادی ندارم اما نتوانستند بازی را تمام کنند و فردا میبینیم که برای بازی یکشنبه چه شرایطی خواهند داشت.
 
در مورد اینکه به اشتباهات خود را در کسب نتایج اخیر باور دارد یا خیر...؟
بله من میتوانم انتقاداتی که به تیم و به من وارد میشود درک کنم . ما در شرایط خوبی نیستیم و به عنوان یک سرمربی پیش از این نیز چنین شرایطی را تجربه کرده ام. 
 
 
 
پی نوشت: اونای امری جمعه صبح پس از شکست مقابل فرانکفورت از آرسنال اخراج شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰