loading
در حال بررسی درخواست شما
افتخار بزرگیست... هیجانزده ام، مصاحبه لیونبرگ پیش از بازی با نوریچ
افتخار بزرگیست... هیجانزده ام، مصاحبه لیونبرگ پیش از بازی با نوریچ

افتخار بزرگیست... هیجانزده ام، مصاحبه لیونبرگ پیش از بازی با نوریچ

فردریک لیونبرگ سرمربی موقت آرسنال پیش از بازی با نوریچ سیتی از حال و هوای خود و تیمش گفت
 
در مورد اینکه سرمربیگری تیم برای او چه معنایی به همراه دارد...؟
این یک افتخار خیلی خیلی بزرگ است. میخواهم بهترین عملکردم را برای این باشگاه فوق العاده به نمایش بگذارم و این احساسیست که امروز دارم. هیجان دارم و سعی میکنم کارم را به خوبی انجام دهم.
 
در مورد دیدار دیروزش با بازیکنان و پیامی که به آنها داده شد...
نه فکر میکنم هرچه به آنها در رختکن به آنها میگویم همیشه باید آنجا باقی بماند. اما به طور کل من فکر میکنم که بازیکنان خوبی داریم و البته مشکلاتی داریم. اخیرا نتایج خوبی نداشتیم و فکر میکنیم چیزی که باید به آن دست یابیم همین کسب نتیجه است. به احتمال زیاد آن را پیش خود حفظ خواهم کرد. 
 
در مورد اینکه آیا در کنار زمین فعال خواهد بود...؟
بله فکر میکنم که درگیر بازی می شوم. من اینطور شخصیتی دارم. اما در همان زمان سعی میکنم که به عقب برگردم و به آنالیز بازی بپردازم. بنابراین بستگی دارد میتواند مردی آرام باشم یا نه نمیتوانم آرام باشم. بستگی دارد. 
 
چه کسی به او کمک خواهد کرد..؟
مسئله ایست که باید کمی روی آن کار کنم و زمانی به شما خواخم گفت که احساس کنم آماده هستیم. 
 
در مورد اینکه علاقه دارد مدت زمان بیشتری در این سمت باقی بماند...؟
در این زمان فعلا این کار برای آینده ی باشگاه است. من اینجا هستم  که تا آنجا که ممکن است بتوانم به باشگاه کمک کنم و سعی می کنم فضای خوبی را در اطراف باشگاه وبه همراه هواداران ایجاد کنم  و این چیزی است که من در حال حاضر روی آن تمرکز می کنم و بعد خواهیم دید چه میشود.
 
در مورد تجربه ی حضورش در بوندسلیگا و ولفسبورگ...
هر مربی متفاوت است، تیمها ، مسائل و روش ها برای اداره ی بازیکنان متفاوت اند. تمرینات و دیدگاهها اهمیت دارند و اینکه آنها چگونه فکر می کنند.  برای من ، همه این چیزها فقط نکات یادگیری هستند و این همان کاری است که من حداقل در زندگی مربیگری ام سعی کردم انجام دهم. کسب امتیاز از اینجا و در آنجا و البته بوندسلیگا فوتبال متفاوتی دارد ، بنابراین پس از آن می آموزید که فرهنگ از آن کشور چیست و اینکه آنها چه فکر می کننداهمیت دارد. این فقط " بانک دانش" است.
 
در مورد اولویت ها و تغییراتی که ایجاد خواهد کرد...
البته چیزهای کمی تغییر خواهند کرد. من نمی خواهم کاری اساسی انجام دهم زیرا فکر نمی کنم این بهترین راه  برای انجام این کار باشد. اما  آنچه فکر می کنم می خواهم امتحان کنم کاملاً برایم روشن است. در عین حال ، ما یک جلسه تمرینی داریم تا پیش از بازی فردا داریم، بنابراین باید در آنچه سعی می کنید تغییر دهیم ، هوشمند باشیم."
 
در مورد توصیف نگرش او به بازی فوتبال...
من مدت خیلی طولانی در آرسنال بوده ام ، من فوتبال سرگرم کننده را دوست دارم اما البته در همان زمان شما نمی توانید گلزنی کنید. این یک تعادل فریبنده برای پیدا کردن است.! از نظر من فوتبالیستهای خوشحال بهترین فوتبال را بازی می کنند. این چیزیست که من به عنوان بازیکن یاد گرفتم ، زمان هایی هست که باید سخت کار کنید اما در عین حال باید از کاری که انجام می دهیم لذت ببریم. گاهی بازیکنانی داریم که فوتبال تهاجمی بازی میکنند و باعث خوشحالی آنها می شود.
 

 در مورد اینکه تیم زیر 23 سال وی در 22 بازی 48 گل به ثمر رسانده است و این در مورد سبک مربیگری او به ما می گوید ...
ما در سال 2019 به برخی از آمارها نگاه کردیم ، به یاد دارم که در 5 بازی از 9 بازی کلین شت کردیم ، بنابراین سعی کردیم  به خوبی دفاع کنیم ، روش های مختلفی برای انجام آن وجود دارد.
 
 در مورد اینکه تجربه ی بازی اش برای آرسنال به او کمک خواهد کرد..؟  
 فردابازی داریم، امیدوارم که ارزش  باشگاه را داشته باشم ، باشگاه را درک کنم ، من از داخل فکر می کنم. این صد در صد به من کمک میکند. 20 سال است که در اینجا هستم ، بنابراین برای من بسیار خاص است. به همین دلیل می گویم انجام این کار برای من افتخار است. وقتی باشگاه از من خواست که به آنها کمک کنم ، البته من گفتم که این امر داده شده است ، من سعی خواهم کرد به اندازه نیازشان به آنها کمک کنم  
 
پیام او به هواداران...؟ 
آنها طرفداران شگفت انگیزی هستند. ما به آنها احتیاج داریم و بازیکنان به آنها احتیاج دارند. این اصلی ترین چیزی است که می توانم به آنها بگویم. ما به عنوان بازیکن و کادر مربیگری هر کاری می توانیم انجام میدهیم تا آنها را خوشحال کنیم ، فقط از بازی لذت ببرند.
 
....در مورد چگونگی اطمینان او نسبت به بازگرداندن یک احساس مثبت در باشگاه

البته من اطمینان دارم ، در غیر این صورت وقتی از من خواستند كمك كنم این كار را نمی كردم. اگر احساس نمی کردم می توانم به آنها کمک کنم  این کار را نمی کردم ، بنابراین من در این راه اطمینان دارم. من واقعاً احساس می
کنم که  همه ی اعضای این باشگاه می توانند دور همه جمع شود و دوباره لبخندهایی را بر چهره افراد بنشانند
 
 
پی نوشت : پس از این مصاحبه پرمتساکر به عنوان دستیار لیونبرگ انتخاب شد
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰