loading
در حال بررسی درخواست شما
فردی سرمربی احتمالی آرسنال تا پایان فصل
فردی سرمربی احتمالی آرسنال تا پایان فصل

فردی سرمربی احتمالی آرسنال تا پایان فصل

 
امری جمعه صبح بعد کسب نتایج ضعیف و در نهایت شکست برابر فرانکفورت از سمت خود برکنار شد و هافبک پیشین آرسنال،فردی لیونبرگ که از تابستان گذشته در کادر فنی امری فعالیت می کرد به عنوان سرمربی موقت آرسنال انتخاب شد اما‌ احتمال دارد که وی تا پایان این فصل سرمربی توپچی ها باقی بماند و ارزش های خود را نشان دهد.
 
 
 
مسئولین آرسنال به لیونبرگ اعتماد دارند و شاید پایان فصل در خصوص سرمربی جدید خود تصمیم بگیرند.لیونبرگ که از تیم زیر ۲۳ ساله های باشگاه به کادر فنی امری اضافه شد.با این حال خبر های مختلفی نیز از تلاش باشگاه برای به خدمت گرفتن سرمربی مناسب در میان فصل منتشر شده است که بزرگ ترین مشکل اخراج سرمربی در طول مسابقات است.
 
 
 
لیونبرگ می تواند در این مدت برای خود کادر فنی مورد نیازش را به خدمت بگیرد که از گیلبرتو سیلوا به عنوان گزینه های احتمالی آن نام برده می شود. او ساکن لندن است و باشگاه او را فردی توانمند می داند.
 
 باشگاه معتقد است که لیونبرگ با بافت و اصول باشگاه آشنایی کامل دارد‌.
 
او در اولین صحبت هایش پس از انتخاب شدن به عنوان سرمربی موقت آرسنال گفت:همه کار می کنم تا بار دیگر لبخند را بر لب هواداران آرسنال بیاورم.هفته ی شلوغی داریم و به کمک شما نیاز دارم.  در این اواخر به راحتی می توانستیم مخالفت بازیکنان با امری را ببینیم و حتی گفته می شد که مشکلات ارتباطی امری باعث این مشکلات شده است. این در حالی است که لیونبرگ فرد محترمی برای بازیکنان است به ویژه جوانان تیم مانند ویلوک و ساکا که با کمک او به بازیکنان تیم اصلی آرسنال در این فصل تبدیل شدند.
 
 
 
یکی از گزینه های احتمالی آرسنال نیز میکل آرتتا بازیکن اسبق باشگاه و دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی است.او فصل گذشته هم به عنوان جانشین ونگر به نیمکت آرسنال لینک شده بود اما به دلیل بی تجربگی نتوانست به این سمت برسد.پپ هم در این‌باره گفته است که: نمی‌دانم آنها با او تماس گرفته اند یا نه ولی امیدوارم او با ما بماند.تمام گزینه های آرسنال با نظر ادو،سانلهی و ونکاتشام انتخاب و بررسی خواهند شد اما در نهایت این استرونکه است که باید تصمیم نهایی را بگیرد.
 
 
نونو سانتو سرمربی وولوز  هم پیش از برکناری امری به نیمکت آرسنال لینک شده بود و از او به عنوان اصلی ترین گزینه ی باشگاه یاد می شد. کارلو آنجلوتی هم که هفته ی گذشته آماده ی رفتن به تاتنهام بود،دیگر گزینه های مدیران آرسنال است. اگر مدیران تیم به دنبال تجربه‌ی بیشتر باشند،می‍توانند به سراغ مکس آلگری هم بروند یا اینکه می توانند توجه خود را جلب سرمربی تیم بورنموث کنند که باعث پیشرفت این تیم در این مدت شده است.
 
 
مورینو نیز پیش از پیوستن به تاتنهام انتخاب محبوب هوادارن آرسنال بود که مسیر خود را تغییر داد و جانشین پوچتینو، دیگر سرمربی دلخواه مدیران آرسنال شد.هرچند که بنا بر برکنار شدن وی از سمت خود در باشگاه تاتنهام در هفته ی گذشته بعید به نظر می رسد که وی راهی امارات شود.
 
خبر اخراج امری در تمرین جمعه صب توپچی ها و به علت عدم موفقت امری در کسب نتایج دلخواه مدیران باشگاه به او اعلام شد.
باید ببینیم که در نهایت چه کسی بر نیمکت پر فشار آرسنال خواهد نشست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : گاردین
بازدید: ۱,۹۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰