loading
در حال بررسی درخواست شما
لیونبرگ در مورد بازی با نوریچ،  برایتون ، ونگر و دفاع
لیونبرگ در مورد بازی با نوریچ،  برایتون ، ونگر و دفاع

لیونبرگ در مورد بازی با نوریچ، برایتون ، ونگر و دفاع

فردی لیونبرگ سرمربی جدید و فعلی آرسنال پس از تساوی 2-2 مقابل نوریچ ایبار پیش از دیدار با برایتون با خبرنگاران مصاحبه کرد و در مورد بازی قبل و بازی پیش رو صحبت کرد
 
 
 
در مورد درسی که از بازی با نوریچ گرفتید...
تا به حال دو بار بازی با نوریچ را دیده ام. احساسی که دارم همان احساسیست که بلافاصله بعد از بازی داشتم. ما خوب بازی را شروع کردیم و خوب حمله میکردیم اما در انتقال توپ مشکل داشتیم و آنها موقعیت هایی را ایجاد کردند و شوت های دقیقی را از 8 یاردی به سمت دروازه ی ما راهی کردند و نیاز داشتیم که آنها را متوقف کنیم و این چیزیست که اکنون تمرکز ما به روی آن است. اما ازین بابت که در پیدا کردن و استفاده کردن از فضاهای کوچک خوب عمل کردیم احساس خوبی دارم و داده های آنالیزی هم این مسئله را اثبات میکند.احساسم در آن بازی این بود که میخواستم برنده باشم. ازینکه پیروز نشدیم خیلی ناامید هستم اما اگر ما در انتقال توپ به همین روال ادامه دهیم هیچگاه پیروز نخواهیم شد. بنابراین این چیزیست که من باید رهبری کنم و پیشرفتش دهم.
 
در مورد اولین تجربه سرمربیگری در بازی پنجشنبه ی گذشته ...
احساس میکنم اولین بازی برای تیم ملی، اولین بازی به عنوان بازیکن آرسنال و اولین تجربه مربیگری من مقابل نوریچ جزو غرورانگیز لحظاتی بوده که در زندگی داشته ام.  
 
 
در مورد اینکه چرا مقابل نوریچ لباس رسمی ( کت و شلوار ) نپوشید...؟
همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و کت و شلوارم در خشکشویی باشگاه بود و به موقع آماده نشد. مربیانی با لباس ورزشی، رسمی و ژاکت دیده ام و در زروز بازی تصمیم خواهم گرفت که چه بپوشم.
 
در مورد برایتون...
کمی بازیهایشان را دیده ام. آنها خوب هستند و سیستمشان را زیاد تغییر می دهند . بنابراین باید ببینیم با چه تیمی به میدان خواهند آمد. آنها خوب دفاع می کنند و سازمان یافته بازی می کنند پس برای من مهم است که به روی بازی خود متمرکز شویم. ما در زمین خودمان بازی میکنیم پس باید این قضیه را به حساب آوریم و نیاز داریم تا روش بازی خود را توسعه دهیم و تمرکزمان هم روی همین خواهد بود.
 
در مورد اینکه چطور میتواند طالع تیم را عوض کند...
فکر می کنم تنها راه تغییر جو در ورزشگاه و  نحوه ی بازی شما است. همانطور که گفتید هواداران در نورویچ شگفت انگیز بودند. احساس می کردم بیشتر از آنچه در نیمه اول بازی کردیم انرژی صرف کردند. ما در جدول بالای نورویچ بودیم و فکر می کنم هواداران آرسنال از این بابت انرژی گرفتند. این کمک کرد اما آنها عالی بودند ، حتی وقتی ما یک بر صفر یا 2-1 عقب بودیم ، آنها با صدایی بلندتر حمایت میکردند و این به ما کمک می کرد. این برای بازیکنان مهم است. وقتی صحبت از امارات می شود ، هواداران می خواهند ما در بازی ها پیروز شویم. آنها می خواهند ما فوتبال خوبی بازی کنیم و فکر می کنم تنها راه تلاش برای بدست آوردن جو خوب و جذب حضور آنها در ورزشگاه آنها تلاش برای دستیابی به آن است. چه من  سرمربی باشم و چه شخص دیگری  فکر نمی کنم اینقدر اهمیت داشته باشد.
 
در مورد اینکه آیا انتقاد از دفاع موجه است ...
نه ، فکر می کنم بازیکنان من تلاش میکنند که دفاع کنند. البته شما می توانید بازیکنان مختلفی در ترکیب تیم داشته باشید. این فقط یک واقعیت است که شما بازیکنان متفاوتی دارید. ما یک برنامه بازی داشتیم که سعی کردیم  اجرا کنیم و می خواهم از آن دفاع کنم. البته باید سعی کنیم راه حل ها را پیدا کنیم. اگر بازیکنان خیلی سریع نباشند و ما بگوییم ، "شما مجبورید به این دلیل یا آن دلیل با بیشترین سرعت بدوید" ، برای آن بازیکن دشوار خواهد بود. به طور کلی ، ما سعی می کنیم ساختاری ایجاد کنیم تا همه بدانند که چه کاری باید انجام دهند. 
 
در مورد اینکه دو ماه است پیروز نشدیده اید...
تمرکز من روی بازی های آینده است. من تنها دو جلسه ی تمرینی داشتم و نمیخواهم در مورد مربی قبلی حرف بزنم. فکر میکنم اونای بهترین عملکرد را داشت و مربی بزرگیست. من نباید قضاوت کنم، به آینده فکر میکنم و به بازی نوریچ که در اولین بازی خارج از خانه پیروز نشدیم. 
 
در مورد اینکه آیا خوشحال خواهد شد اگر یک سرمربی جدید وارد شود ، به کار قبلی خود برگردد ...
بله البته من برای باشگاه کار می کنم و کاری که باشگاه از من می خواهد انجام میدهم ، این همان جایی است که من خواهم باشم. البته من بسیار افتخار می کنم که این فرصت را دارم اما آینده می گوید چه اتفاقی می افتد
 
در مورد تغییرات تیم در بازی با برایتون...
فکر میکنم که دیوانگیست از کاری که قرار است انجام دهم حرفی بزنم. باید ببینیم کدام بازیکنانمان از نظر آمادگی جسمانی توانایی بازی کردن دارند کدام آماده اند؟ کدام نیستند؟ بازیکنانی داریم که هنوز مصدوم هستند.
 
در مورد صحبت با آرسن ونگر ...
نه هنوز با او صحبت نکرده اما خیلی دوست دارم صحبت کنم. با او در تماس بودم اما صحبت نکردم و در لیست کارهایم قرار دارد.
 
 
در مورد احتمال امضای قرارداد در ژانویه...
من الان قرار است یک بازی انجام دهیم ، بنابراین منمیخواهم فکرم را درگیر چیزی دیگر کنم . فکر می کنم تیم خیلی خوبی داریم اما این به مدیران  این باشگاه بستگی دارد به آنچه می خواهند انجام دهند.

در مورد تعداد کم مربیان سوئدی در لیگ برتر ...
من نمی دانم چرا اینطور است، فکر می کنم مربیان بزرگ سوئدی زیادی هستند. البته ، این افتخار است و احساس ویژه ای است. من مدت زمان زیادی در اینجا زندگی کردم و فقط سعی می کنم تا جایی که می توانم تلاش کنم تا فرصتی بدست آورم و آنها نیز به من فرصت دادند. من فکر نمی کنم مهم باشد که اهل کجا  هستید ، من فقط سعی می کنم کارم را انجام دهم.

در مورد سر گوران اریکسون
او باهوش است ، من زمانی که سرمربی انگلیس بود با او صحبت کردم ، زیرا او بازی های ما را تماشا می کرد. من در گذشته می دانم ، بعضی  داستان ها در مورد نحوه رفتار او با بازیکنان و چگونگی ایجاد احساسات خوب در آنها و مواردی از این دست را میدانم و اندکی از این تجربیات او و ایده هایش را دزدیده ام. او یک مربی عالیست. امیدوارم به زودی بتوانم با او صحبت کنم.
 
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۱۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰