loading
در حال بررسی درخواست شما
آنها میخواهند خوب کار کنند اما فشار را احساس می کنند
آنها میخواهند خوب کار کنند اما فشار را احساس می کنند

آنها میخواهند خوب کار کنند اما فشار را احساس می کنند

فردریک لیونبرگ در دومین بازی خود به عنوان سرمربی آرسنال متحمل شکست 2-1 مقابل برایتون شد. پس از این بازی وی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود که با هم خلاصه ای از مهمترین صحبت های او را خواهیم خواهند
 
در مورد شکست...
از شکستی که در خانه به دست آوردیم ناامید هستیم و این بدین معنیست که ما نتوانستیم در نیمه ی اول آنچه در ذهن داشتیم ارائه دهیم. ما خیلی منفعل بودیم و بین دو نیمه صحبت هایی را داشتیم در مورد اینکه تغییرات تاکتیکی داشته باشیم و بعد از آن تغییرات بود که مانند یک تیم بازی کردیم. برای 20 دقیقه واقعا آنها را تحت فشار گذاشتیم به گل رسیدیم و فکر کردیم که میتوانیم برنده شویم اما VAR درست بود. من به بازیکنانم گفتم که نمیتوانید در لیگ برتر انگلیس یک نیمه را دست تیم حریف بگذارید و این چیزیست که ما باید یاد بگیریم.
 
در مورد چگونگی ایجاد تغییر روحیه ...
این بخش سخت کار است. به نظر میرسد آنها اعتماد به نفس خیلی کمی دارند. در نیمه ی نخست میترسیدند توپ را بگیرند و برای گلزنی موقعیتی ایجاد کنند. آنها همینطور ایستاده بودند. این چیزیست که نیاز داریم در موردش صحبت کنیم. باید ببریم تا اعتماد به نفس پیدا کنند. از پس این کار برخواهند آمد زیرا این را در نیمه ی دوم نشان دادند. پس از شکست در خانه صحبت کردن سخت است اما آنها در فرصت های کوتاهی خوب بودند. 
 
در مورد استرس و فشار عصبی  تماشاگران  ...
واضح است که فشار عصبی تماشاگران میتواند روی بازیکنان تاثیر بگذارد. مهم نیست چه کیفیتی دارید، آنها هم مانند دیگران انسان هستند. میخواهند خوب کار کنند اما فشار را روی خود احساس میکنند. این چیزیست که باید رویش کار کنیم و بازیکنان در نیمه ی دوم نشان دادند میتوانند از پس آن بر بیایند.
 
در مورد ایجاد تغییرات در دفاع...
 در بازی با نوریچ هم گفتم که اگر شما بتوانید اولین گل را به ثمر برسانید نیازی نیست که تعقیب کننده ی بازی باشید زیرا میتوانید بازی را کنترل کنید. این ا چیزیست که در ذهن من میگذرد . اما شما درست می گویید زمانی که آنها به سمت دروازه ی ما می آمدند اغلب با شوت های داخل چارچوب دروازه کار به پایان میرسید. یک جلسه تمرینی داشته ایم اما بیشتر روی آن کار میکنیم. 
 
در مورد کار ...
زمانی که سرمربی را اخراج میکنید و نیز اعتماد به نفس کمی دارید اصلا آسان نیست. ما در بازی با نوریچ کارمان را خوب آغاز کردیم و نیمه ی دوم هم خوب بودیم . اطمینان دارم که در نهایت خواهیم بُرد و پس از آن باز پیروز بازیها خواهیم شد. 
 
در مورد جدول ...
نتایجی که به دست آوردیم جایگاهمان را عوض نمیکند اما امیدواریم که بتوانیم به مرور زمان جایگاهمان را تغییر دهیم. 
 
در مورد فاصله ای که با 4 تیم برتر جدول داریم...
در مورد فاصله خبر دارم اما همه ی کاری که میشود انجام دهیم کار !است. 
 
در مورد اینکه باشگاه با بستن یک قرارداد دائمی سود میبرد...
این بستگی به باشگاه و آنچه میخواهد انجام دهد دارد. من با این مسائل کاری ندارم، این باشگاه را دوست دارم و نیازی به من داشته باشند به آنها کمک می کنم ، تصمیم گیری به خود آنها بستگی دارد. 
 
در مورد خروج اوبامیانگ ...
نمیدانم چرا اما او بیرون رفت و سه دقیقه ی بعد بازگشت. فکر میکنم باید از خود او بپرسید اما اگر شما احساس بدی داشته باشید احساس بدی دارید و این چیزی نیست که ما بتوانیم تغییر دهیم. 
 
 
 

 

 

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۱۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰