loading
در حال بررسی درخواست شما
ردینگ 0 آرسنال 3 The FA WSL
ردینگ 0 آرسنال 3 The FA WSL

ردینگ ۰ آرسنال ۳ The FA WSL

عصر یکشنبه بانوان آرسنال با کسب هر 3 امتیاز بازی با ردینگ، در صدر جدول لیگ باقی ماندند.

 

در این دیدار ویویان میدیما برای هفتمین بازی پیاپی موفق به گلزنی شد و شمار گل های خود برای آرسنال و تیم ملی هلند در سال 2019 را به بیش از 50 رساند. با این پیروزی، توپچی ها برای دهمین بازی متوالی در تمامی رقابت ها همچنان شکست ناپذیر به پیش میروند.

 

در ابتدای بازی، ردینگ میزبان تیم برتر میدان بود تا جایی که بازیکن سابق آرسنال، فارا ویلیامز، میتوانست خیلی زود آنها را به گل برساند. اما سیو حیاتی زینسبرگر مانع گلزنی این بازیکن باتجربه شد. در ادامه علیرغم تمام فشارهایی که ردینگ بر تیم مهمان وارد می آورد، این آرسنالی ها بودند که با به دست گرفتن کنترل بازی به اولین گل رسیدند. میدیما با پاس ون د دنک به عمق دفاع حریف نفوذ کرد و با یک ضربه چیپ دروازه گریس مالنی را باز کرد.

 

پس از آن نوبت به کیم لیتل رسید که با کنترل توپ عالی حرکتی که خودش پایه گذار آن بود را با همکاری لیا ویلیامسون و جردن نابز تبدیل به گل کند تا در پایان نیمه نخست توپچی ها 2-0 برنده راهی رختکن شوند.

 

لندنی ها در دومین نیمه هم به نفوذ خود ادامه دادند و بث مید و دنیله ون د دنک موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که هیچ کدام تغییری در نتیجه حاصل نکرد؛ اما در نودمین دقیقه مسابقه همکاری هلندی ها گلی دیگر برای آرسنال به ارمغان آورد. میدیما پس از دریافت ارسال بلند ون د دنک باز هم با یک چیپ زیبا دومین گل خود و سومین گل توپچی ها در این دیدار را به ثمر رساند.

 

به این ترتیب آرسنالی ها با 24 امتیاز از 9 بازی صدرنشین لیگ باقی ماندند و چلسیِ 22 امتیازی با یک بازی کمتر در رده دوم جای گرفت. شاگردان مونتمورو چهارشنبه همین هفته در کانتیننتال کاپ میزبان لاندن بیز هستند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۱۷
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰