loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی لیونبرگ بعد از پیروزی مقابل وستهام
کنفرانس مطبوعاتی لیونبرگ بعد از پیروزی مقابل وستهام

کنفرانس مطبوعاتی لیونبرگ بعد از پیروزی مقابل وستهام

آرسنال پس از گذشت ماهها در نهایت موفق شد دیشب در دیدار مقابل وستهم با نتیجه ی 3-1 به پیر.زی برسد. با این حساب لیونبرگ در سومین دیدار خود برد را تجربه کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
 
در مورد اینکه چه تیم در نیمه ی دوم چه تغییری کرد...؟
بازیکنان کارشان را فوق العاده خوب انجام دادند. ما برای بازی برنامه داشتیم و میخواستیم توپ را زیاد به حرکت دراوریم. نیمه ی اول کند بودیم. کمی بیحال بودیم، حرکت نمیکردیم، نمی دویدیم اما در نیمه ی دوم باید سرعت میگرفتیم و موفق به انجام این کار شدیم. برای من دیدن این اتفاق جذاب بود و شما دیدید که وستهام در نیمه ی دوم و حوالی دقیقه 60 کمی خسته شد و توانستیم کمی تیمشان را پراکنده کردیم و به عقیده ی من  فوتبال خیلی خوبی هم ارائه دادیم. این سبکی است که میخواهیم بازی کنیم و توپ را حفظ کنیم. اما مطمئنا ما کارهای زیادی برای انجام داریم اما در کل به بازیکنانم برای آنچه در نیمه ی دوم به نمایش گذاشتند اعتبار میدهم.  
 
در مورد اینکه کسب این پیروزی چه تاثیر بزرگی برای تغییر روحیه ی تیم دارد....؟
من هم امیدوارم. آنها در رختکن خوشحال بودند. اما فکر نمیکنم هیچکدام از ما بتواند تصور کند. به عقیده ی من حداقل....آرسنال باشگاه بزرگیست. ما خواهان کسب پیروزی در هر بازی هستیم و آنها مدتها بود که نبرده بودند. حداقل من میتوانم فشاری را که روی آنها بوده درک کنم و شما هم همواره میتوانیدبگویید خب انها بازیکنان حرفه ای هستند. باید با این شرایط کنار بیایند اما برای آنها سخت بوده و شما هم با دیدن بازی آنها در زمین این مسئله را احساس کرده اید. در 30 دقیقه ی نیمه ی دوم شروع کردیم خوب بازی کنیم و تیم آنها را همانطور که گفتم پراکنده کردیم. کارهای زیادی داریم که انجام دهیم اما با این برد احساس خوبی دارم. 
 
در مورد اینکه سخت است مابین بازی ها زمانی برای پیشرفت کردن پیدا کنید...
اگر چند روز زمان داشتیم تا با بازیکنان کار کنم خیلی خوب میشد. قبل از بازی تقریباً شبیه به پیمایش است، هر آنچه باید انجام دهیم به آرامی صورت می گیرد  و شاید به همین دلیل است که همیشه کمی آهسته شروع میکنیم! اچون  شما واقعاً نمی توانید تمرینی را تجربه کنید ، اما فیلم های زیادی هست و سعی در نمایش سکانس هایی داریم تا بتوانیم بهتر کار کنیم زیرا واقعاً نمی توانیم این کار را در زمین انجام دهیم. ایده آل نیست ، اما ماه دسامبر است ولی این موقعیتیست که به همراه با بازیکنان درآن قرار داریم . ما بهترین کاری که میتوانیم را انجام می دهیم.
 
در مورد اینکه یک بازی کافیست تا به این فصل بازگردند....
البته شما همواره امیدوار هستید اما من فکر میکنم که کارهای زیادی داریم و از آنچه در ذهن دارم دور هستیم. اما امیدوارم با این خوشحالی که بازیکنان دارند ، روحیه ای که کسب کردند و امیدوارم که اعتماد به نفس پیدا کنند تا بتوانند بهتر پاس دهند ، یکی دو لمس توپ داشته باشند و کارها را با سرعت بیشتری انجام دهند این برد تاثیر مثبت روی آنها دارد.
 
در مورد اینکه او با بزرگان باشگاه صحبت هایی داشته است...؟
بله با ادو حرف زدم. البته که ما با هم همبازی کردیم و با او صحبت میکنم زیرا من همکاران زیادی ندارم! بنابراین من اغلب در مورد فوتبال با او صحبت میکنم. اما به من گفته شده که بازی به بازی کارم را انجام دهم و این کاریست که من هم سعی میکنم انجامش دهم. همانطور که گقتم اینجا باشگاهیست که من دوستش دارم، سعی مکنم تا جایی که در توان دارم کمکش کنم و به خودشان بستگی دارد که چه کاری میخواهند انجام دهند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۱۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰