loading
در حال بررسی درخواست شما
لنو: لیونبرگ در بازی ما را آزادتر گذاشته است
لنو: لیونبرگ در بازی ما را آزادتر گذاشته است

لنو: لیونبرگ در بازی ما را آزادتر گذاشته است

پس از اینکه آرسنال موفق شد پس از مدتها در یک دیدار پیروز شود لنو برترین بازیکن ماه با سایت رسمی آرسنال در مورد شرایط فعلی تیم و لیونبرگ مصاحبه کرد. 
 
"از همان روز اولی که فردریک به عنوان سرمربی انتخاب شد گفت میخواهد ما را با صورت خندان ببیند. یک جو خوب را شاهد باشد، دوران بدی داشتیم ، همه ی ما انسان هستیم.اینطور نبود که کم کاری کنیم ولی هر کار میکردیم کارساز نبود."
 
"نمیدانم تصمیم باشگاه چیست، تمرکز ما باید روی حال باشد. فِرِدی کار خود را به خوبی انجام می دهد. اکنون تیم از کیفیت کار او و اینکه چه سبکی میخواهند بازی کنیم آگاه است. ما میخواهیم مالکیت بازی را در اختیار داشته باشیم ، توپ را حفظ کرده، فشار زیادی بر حریف بیاوریم و همچنین توپ را انتقال دهیم."
 
" بین دو نیمه بازی با وستهام لیونبرگ صحبت کرد و بازی را هم آنالیز کرد. به ما موقعیت هایی را نشان داد که باید قوی تر می بودیم، ما این کار را انجام دادیم و احساس خیلی خوبی بود. همه ی ما این حس خوب را از دست داده بودیم،او خونسرد بود اما در راه روشن و درستی هم قرار داشت."
 
" اینطور نبود که بازیکنان تلاش نکنند، شما میتوانستید احساس کنید که ما  در راه آزادی بازی نمیکنیم و او ما را در بازی کردن آزاد تر گذاشت. شما در نیمه ی دوم این مسئله را بهتر دیدید. بعد از نیمه ی دوم و به ثمر رسیدن سه گل شما فهمیدید که ما با اعتماد به نفس چطور میتوانیم بازی کنیم. این آرسنال واقعیست."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۱۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰