loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی لیونبرگ پیش از بازی با استاندارد لیژ
کنفرانس مطبوعاتی لیونبرگ پیش از بازی با استاندارد لیژ

کنفرانس مطبوعاتی لیونبرگ پیش از بازی با استاندارد لیژ

امشب آرسنال در لیگ اروپا باید با استاندارد لیژ دیدار کند. پیش از این بازی فردریک لیونبرگ به سوالات خبرنگاران پاسخ داد
 
در مورد شرایط مصدومین تیم...
البته ....خوب نیست. یکی در تمرینات بازی با وستهام مصدوم شد و یکی در بازی. ژاکا از ناحیه ی سر و تیرنی از ناحیه ی شانه. کار خاصی نمیتوانیم در این مورد انجام دهیم اما قطعا این قضیه ترکیب تیم را تحت فشار میگذارد و خب حالا شرایط اینطور است.
 
در مورد احتمال انتخاب یک ترکیب جوان و اینکه شاید تاثیر کارهای اخیرش با این کار خنثی شود...؟
تعدادی از بازیکناان مصدوم هستند، اخیرا بازیهای زیادی را انجام داده ایم و یک بازی دیگر هم در روز یکشنبه پیش رو داریم اما فکر میکنم به اندازه ی کافی بازیکنان قدرتمندی را به همراه داریم و بازیکنان جوان دیگری را نیز به هستند  که به خوبی در بازی های قبل دور گروهی بازی کرده اند. این فقط مربوط به حالا نیست. آنها در هر زمانی بازی کردند ف این یک بازی بزرگیست و ما اینجاییم که نتیجه ی خوبی به دست اوریم و برای حریفمان احترام زیادی قائل هستیم.
 
در مورد شایعاتی در مورد کارلو آنجلوتی...
از زمانی که آمدم این سوال را بارها و بارها از من پرسیده شده. من فقط تلاش میکنم روی کار خود متمرکز شوم تا برنده ی بازی ها شوم و فوتبال بهتری به نمایش بگذاریم. اینکه آنها چه کار میکنند و چه انتخابی دارند به خودشان بستگی دارد. من از این صحبت ها فاصله میگیرم. 
 
در مورد آینده ی کاری اش در این باشگاه ...
دوباره میگویم. با مدیریت تا به حال در مورد آینده ی کاری ام در اینجا صحبت نکردم. کار من این است که روز به روز و بازی به بازی  پیش بروم تا به این باشگاه فوق العاده کمک کنم. این چیزیست که سعی میکنم انجامش دهم و بقیه ی مسائل به سران باشگاه مربوط می شود. 
 
در مورد اینکه واکنشش به  تغییر پستش از مربی جوانان به  سرمربی تیم اصلی چیستد و چگونه به پیشرفت بازیکنان جوان تیم کمک خواهد کرد...؟
این یک سوال پیچیده خواهد بود ولی بله انها از من خواستند که این کار را در تابستان انجام دهم. همانطور که قبلا هم گفتم این باعث افتخار من است. البته من سخت تلاش خود را کرده و سعی کردم کارم را به نحو احسنت انجام دهم وهمیشه خیلی خوب است بکه به خاطر کارهایی که انجام می دهید شناخته شوید. چیزی که فهمیدم کارهایی بود که برای تیم های زیر 23 سال و پیشرفت بازیکنان جوانی چون ویلوک انجام داده ام است. همیشه سعی میکنم به طور فردی نقاط قوت و ضعف هر بازیکنی را بشناسم و از خود بپرسم چطور میتوان این بازیکن را پیشرفت داد تا تبدیل به بازیکن بهتری شود و اینطور نیست که برای بازیکنان از یک روش مشابه استفاده کنم. فکر میکنم بقیه مربیان هم این کار را بکنند کاری که همیشه سعی میکنم انجامش دهم. گاهی کارساز است و گاهی خیر. و چیزی که من غالبا می گویم این است که ببینم بازیکنان هر کدام چه کاری میتوانند انجام بدهند نه اینکه نگاهم مدام روی آنچه نمیتوانند انجام دهند باشد.
 
در مورد اینکه آیا از بازخورد اهالی تیم  پس از پیروزی روز دوشنبه چیزی به گوشش رسیده است...؟
بعد از بازی همه در رختکن بودند به جز مالک که در کشور نبود. البته که همه خیلی خوشحال بودند و با ما این پیروزی را جشن گرفتند.
 
در مورد اینکه این نگرانی وجود دارد که بازیکنان برای بازی پنجشنبه انگیزه ی زیادی نداشته باشند...
البته این بازی مهمی برای ماست. میدانیم چه شرایطی داریم و چه چیز در خطر است و آنها برای کسب پیروزی مقابل ما به زمین خواهند آمد. البته ما در ماه دسامبر در لیگ بازی های زیادی انجام دادیم بنابراین فارغ از اینکه چه بازیکنی امروز اینجاست بعضی وقت ها نیاز به تغییر داریم اما احترام زیادی برای تیم حریف قائلیم و این بازی را دست کم نمیگیریم. میخواهیم برنده ی این بازی باشیم و در ادامه ی فصل هم در لیگ اروپا حضور داشته باشیم.
 
در مورد اینکه از استاندارد لیژ چه میداند...؟
آنها تیمی شناخته شده در اروپا هستند بنابراین آنها را از قبل میشناسم. زمانی که در لندن بازی کردند آنها را دیدم و شما میتوانستید ببینید که آنها سعی دارند فوتبال واقعی را به نمایش بگذارند. سبک بازیشان را دوست دارم. بارها و بارها دیدن ویدئو های بازیهایشان که چطور سعی میکنند برنامه ریزی شده بازی کنند زیباست و امیدوارم که این برنامه ها مناسبشان نباشد! تلاش میکنم با ترکیبی به میدان برویم که تیمشان را به مشکل بیندازد ، البته احترام زیادی برای سبک بازی آنها قائلم و مربی خیلی خوبی هم دارند. 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۲۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰