loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 9 لاندن بیز 0 (Continental Cup)
 آرسنال 9 لاندن بیز 0 (Continental Cup)

آرسنال ۹ لاندن بیز ۰ (Continental Cup)

تیم بانوان آرسنال موفق شد شب گذشته در آخرین بازی خود در دور گروهی کانتیننتال کاپ لاندن بیز را 9 بر 0 شکست دهد.
 
 
ویکیتا ویننت در ابتدای بازی می توانست تیمش را در خانه ی آرسنال پیش بیندازد اما پائولین پیرومنین به خوبی از دروازه ی خود دفاع کرد و مانع گلزنی او شد  اما دختران آرسنال زود اختیار بازی را در دست گرفتند و شروعی طوفانی داشتند ، فیلیس از جناح راست به سمت دروازه حریف حرک کرد و پاس دقیقی برای کتی مک کیب فرستاد و او نیز بدون اشتباه توپ را دریافت کرد و  موفق شد اولین گل توپچی ها را در دقیقه ی 8 به ثمر برساند. 
 
در ادامه و بلافاصله مک کیب با پاس گل خوب میدیما دومین گل خود را نیز به ثمر رساند. 
 
در اواخر نیمه ی اول باز هم میدیما در محوطه ی جریمه توانست یک موقعیت خوب گلزنی را برای بازیکن اکادمی تیم ملیسا فیلیس فراهم کند و او هم سومین گل آرسنال را به ثمر رساند تا این نیمه با سه گل به نفع توپچی ها به پایان برسد. البته باید اشاره کرد که در این نیمه جنیفر بیتی مصدوم شد و لئا ولیامسون جای او را گرفت.
 
نیمه ی دوم با دو تعویض آغاز شد، میدیما و اشنادربک از زمین خارج ، اونز و مید جای انها را گرفتند. با شروع نیمه ی دوم این دو بازیکن تعویضی با همکاری هم زمینه ساز گل چهارم آرسنال شدند و اونز با اولین لمس توپ خود به گل رسید.
 
پس از گل اونز مید بیرون از محوطه ی جریمه صاحب توپ شد، دو بازیکن را دریبل زد و موفق شد با یک شوت دقیقاز گوشه پنجمین گل آرسنال را به ثمر برساند.
 
توپچی ها دست بردار نبودند و باز هم با لیسا اونز به دفاع لاندن بیز نفوذ کردند، پاس دقیق او منجر به گلزنی و هت تریک کتی مک کیب شد و ششمین گل آرسنال هم به ثمر رسید.
 
15 دقیقه به پایان بازی مانده بود که ملیسا فیلیس با یک هد زیبا از درون محوطه ی جریمه آرسنال را هفت گله کرد و دومین گل خود را در این بازی به ثمر رساند. 
 
اگرچه در حین بازی کارشناسان و توییتر اعلام کردند در دقایق انتهایی بازی گل هشتم آرسنال از روی نقطه ی کرنر توسط لوییز کویین به ثمر رسید اما سایت رسمی زننده ی این گل را فیلیس اعلام کرد و یک هت تریک به نام این بازیکن جوان به ثبت رسید. 
 
بلافاصله پس از این گل لیسا اونز نهمین گل را برای توپچی ها به ثمر رساند و آرسنال موفق شد با کسب 13 امتیاز عنوان صدرنشین به دور یک چهارم نهایی کانتیننتال کاپ صعود کند. برایتون هم به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کرد.
 
بازی بعدی دختران آرسنال یکشنبه مقابل اورتون خواهد بود 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۲۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰