loading
در حال بررسی درخواست شما
تساوی و صعود آرسنال به مرحله بعدی لیگ اروپا
تساوی و صعود آرسنال به مرحله بعدی لیگ اروپا

تساوی و صعود آرسنال به مرحله بعدی لیگ اروپا

 شاگردان فردی لیونگبرگ دراین دیدار ابتدا با دو گل از حریف بلژیکی عقب افتادند اما در دقایق پایانی، الکساندر لاکازت و بوکایو ساکا، دو بار دروازه حریف را باز کردند و توپچی ها توانستند با کسب یک امتیاز از این دیدار، به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شوند. البته این اتفاق به لطف شکست 3-2 آینتراخت فرانکفورت در دیدار همزمان مقابل ویتوریا گیمارش رقم خورد.
 
در دیدار امشب که در خانه استاندارد لیژ برگزار شد، دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند اما در ابتدای نیمه اول و در دقیقه 47، شوت محکم باستین از پشت محوطه جریمه به سوکراتیس برخورد کرد و به درون دروازه توپچی ها غلتید.حملات بازیکنان استاندارد لیژ در دقیقه 64 به گل دوم این تیم منجر شد. روی یک ارسال از سمت چپ، با تعلل مدافعان آرسنال، توپ به سلیم امالله رسید و او هم با یک شوت محکم که باز هم در بین راه به بازیکنان آرسنال برخورد کرد، اختلاف را به دو گل افزایش داد.
 
توپچی ها که می دانستند با دریافت گل های بعدی ممکن است خطر حذف را احساس کنند، پیش کشیدند و در دقیقه 78، به گل اول رسیدند. روی ارسال تند و تیز ساکا از سمت چپ، با ضربه سر لاکازت به گل اول آرسنال تبدیل شد. حملات توپچی ها ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 81 به گل تساوی رسید. این بار ساکا که از سمت چپ به داخل زده بود، بعد از یک و دو با مارتینلی، صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، کار را تمام کرد. به این ترتیب بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.
 
با این پیروزی آرسنال 11 امتیازی شد و بالاتر از آینتراخت فرانکفورت 9 امتیازی، به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد. آرسنال در این دیدار با بازیکنان جوان خود به میدان رفت که تعداد زیادی از آنها زیر 23 سال سن داشتند...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : ورزش3
بازدید: ۱,۰۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰