loading
در حال بررسی درخواست شما
 اورتون 1 آرسنال 3 The Fa WSL
 اورتون 1 آرسنال 3 The Fa WSL

اورتون ۱ آرسنال ۳ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال موفق شد بدون حضور جو مونتمورو ( برای دومین بازی پیاپی )  آخرین دیدار خود در سال 2019 را هم با پیروزی به سر برساند.
 
توپچی ها که بعدازظهر یکشنبه میهمان اورتون بودند مثل همیشه بازی را خوب آغاز کردند و نیمه ی اول را با تک گل ویویان میدیما در دقیقه 14 به پایان رساندند. میدیما با این گل موفق شد رکورد کیم لیتل را که گلزنی در شش بازی متوالی سوپرلیگ بود را بشکند.
 
در این نیمه بث مید به شدت توسط بازی خشن جئورج آسیب دید و در نهایت مجبور شدند او را با برانکارد به بیرون از زمین خارج کنند و توپچی ها دست به تعویض اجباری بزنند. 
 
در نیمه ی دوم روی کیم لیتل در محوطه ی جریمه خطا شد و این بازیکن از روی نقطه ی پنالتی برای بار دوم دروازه ی اورتون را باز کرد. پس از او نیز میدیما برای دومین بار در این بازی گلزنی کرد و سومین گل ارسنال به ثمر رسید. این گل با سانتر خوب لئونی مایر که به جای مید به زمین آمده بود به ثمر رسید. 
 
اما در نهایت در دقیقه 78 کلویی کلی بازیکن سابقمان موفق شد یکی از گلها را جبران کند تا این دیدار با نتیجه 3-1 به نفع آرسنال به پایان برسد.
 
اکنون میدیما با به ثمر رساندن 14 گل در این فصل ( در 9 بازی) در صدرجدول رده بندی گلزنان سوپرلیگ حضور دارد و آرسنال نیز با 27 امتیاز صدرنشین لیگ است.
 
حالا زمان این رسیده که دختران آرسنال از تعطیلات کریسمس لذت ببرند و پس از آن پنجم ژانویه در سوپرلیگ با بیرمنگام بازی کنند. توپچی ها در این بازی میزبانند. 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۲۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰