loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از انتصاب به عنوان سرمربی آرسنال
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از انتصاب به عنوان سرمربی آرسنال

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از انتصاب به عنوان سرمربی آرسنال

پس از آنکه میکل آرتتا به عنوان سرمربیگری آرسنال رسید با سایت رسمی مصاحبه هایی انجام داد که با هم خواندیم و همچنین کنفرانس مطبوعاتی مفصلی  برگزار شد که در اینجا با هم بخشی از صحبت های مهم او را در این کنفرانس میخوانیم.
 
آرتتا در مورد حسی که به بازگشتش به آرسنال دارد گفت:
"به خانه بازگشته ام، بی نهایت خوشحالم و از اینکه به من این فرصت داده شده تا سرمربی این باشگاه باشم احساس غرور میکنم. برای این چالش سالهاست خود را آماده میکنم. من انتظارات را می دانم ، سطح آن را و قدمت این باشگاه را می دانم و همچنین آنچه را که شایسته آن است. بنابراین برای این چالش آماده هستم ، نمی توانم صبر کنم تا کار با بازیکنان و همه افراد حاضر در این باشگاه را شروع کنم. اما من احساس خوبی دارم ، از زمانی که به لندن کلنی آمدهام انرژی خوبی احساس می کنم ، بنابراین انرژی بیشتری به من می دهد و احساس می کنم خیلی خوشحالم.
 
در مورد احساسش زمانی که به استادیوم و زمین تمرین پا گذاشت...
بله حس عجیبی بود. این چهار یا پنج سال پیش در یک نقش متفاوت و یک موقعیت متفاوت بودم ، اما همیشه از روزی که آرسنال را ترک کردم برای من یک آرزو بود و تصمیم به ترک این باشگاه فوتبال گرفتم ، به مردم گفتم که می روم و قصد یادگیری دارم ، می روم آماده می شوم و امیدوارم روزی بتوانم به ایجا برگردم. وقتی احساس کنم آماده ام این کار را انجام میدهم. من آنقدر به این باشگاه فوتبال احترام می گذارم که اگر احساس نمی کردم که آماده ام برای برعهده گرفتن این مسئولیت به اینجا نمی آمدم.
 
در مورد انچه میخواهد تغییر دهد...
اولین چیز انرژیست. هفته ی گذشته با منچسترسیتی اینجا بودم و بعد از آن کمی ناراحت شدم. بنابراین ما باید همه را درگیر کنیم. سعی میکنم بازیکنانم را از آنچه میخواهم انجام دهم آگاه کنم.و اینکه چطور میخواهم انجامش دهم. آنها باید فرآیند کاری متفاوت را قبول کنند. ما باید فرهنگ صحیحی را نیز در اطراف باشگاه ایجاد کنیم پس همه باید با راه و روش زندگی جدید کنار بیایند. ما باید دوباره روند پیروزی را شروع کنیم، اعتماد به نفس ها را بالاتر ببریم و در نهایت به هوادارانمان نیازمندیم و آنها را دوباره با دیدگاه جدیدمان درگیر کنیم. 
 
در مورد آنچه از گواردیولا آموخته ...
راهنمایی؟ آنچه بیشتر آموخته ام این است که شما باید بی رحم و منسجم باشید و باید هر روز سعی کنید تا فرهنگ باشگاه را به تفکر پیروزمندانه نزدیک تر کنید. حفظ این تفکر حتی سخت تر است ، بنابراین هر روز مهم است ، هر عملی مهم است ، هر سازمانی مهم است. میزان کار کردن او باورنکردنی است ، اینکه چقدر او  برای مردم الهام بخش است باورنکردنیست. اما از نظر من ، راز این است که مردم ، بازیکنان و کارکنان باید آنچه را که می خواهند تحویل بگیرند باور کنند. شما باید بتوانید آن را انتقال دهید. وقتی چنین کاری را انجام دهید پس شما یک تیم هستید و همه در کنار یکدیگر و اتحاد شما قوی تر است.
 
در مورد نگرانی از کمبود تجربه ی او ...
نگرانی آنها را کاملاً درک می کنم. این تنها چیزی است که می توانم بگویم اما من سعی خواهم کرد که آنها را متقاعد کنم که آماده هستم ، صادقانه اگر فکر میکردم از پس این مسئولیت بر نمی آیم روی این نیمکت نمی نشستم. من تا آخرین قطره ی خونم را برای بهتر شدن شرایط این باشگاه فدا خواهم کرد.
 
 
در مورد اینکه 18 ماه پیش چقدر به این جایگاه نزدیک بود...
کمی نزدیک بودم. زمان مناسبی نبود. وقتی اتفاقی نمیفتد دلیلش این است که در زمان مناسبی نبوده. زمان مناسب آن حالا بوده و اکنون خیلی خوشحالم. از آن تجربه خیلی چیزها آموختم. خیلی خوب بود که در آن اتفاق قرار گرفتم و برای این کار خیلی آماده شدم. فکر میکنم خیلی کمک کرد. فکر میکنم اتفاق مثبتی بود. 
 
 
در مورد اینکه آرسنال برای او چه معنایی دارد ...
هنگامی که من در انگلیس بازی می کردم ، شروع به درک آرسنال کردم. بدیهی است که من در بارسلونا متولد شده ام و باشگاهی بود که شبیه ترین سبک و شبیه ترین ارزش ها و جاه طلبی ها را با آرسنال داشت. بنابراین من همیشه با افراد اطرافم صحبت می کردم و می گفتم که من یک رویا دارم وآن بازی برای این باشگاه فوتبال بود. یک مرد وجود داشت، نام او آرسن ونگر است، که به من اعتقاد داشت و به من فرصت بازی برای این باشگاه را داد. پس از آن، او من را کاپیتان این باشگاه کرد و اگر او این فرصت را به من نداده بود که از بازی در این باشگاه لذت ببرم الان روی این صندلی ننشسته بودم.
 
در مورد اینکه جوانترین سرمربی لیگ برتر است...
زمان خواهد گفت...برای صحبت در مورد تجربه ، تجربه درکار من ... شغل من نقش ها و مسئولیت های زیادی دارد. بعضی از آنها را در کار قبلی خود انجام می دادم ، برخی دیگر نه. اکثر آنها به هم پیوند دارند و مواردی وجود دارد که یا دارید یا ندارید. نکته خوب این است که احساس جوانی می کنم. وقتی در 34 سال بازی می کردم همیشه مسن ترین بودم و در حال حاضر به عنوان سرمربی ، جوانترین هستم. همچنین موارد مثبت زیادی نیز در این زمینه  وجود دارد. من می دانم که این یکی از این مواردی است که من باید با کار سازگار شوم. افراد زیادی پیرامون خود دارم  که از من حمایت کنند و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد
 
در مورد مسوت اوزیل...
او بازیکن بزرگی برای این باشگاه  است. همانطور که قبلاً نیز گفتم ، آنچه می خواهم درک این است که آنها چه احساسی دارند و به چه چیزهایی نیاز دارند. شما باید آنها را درک کنید. گاهی با یک مکالمه ، می توانید یک نکته را درک کنید. البته او بازیکن بزرگی است. من با او کار می کنم و می دانم وقتی او کلیک می کند ، چه چیزی می تواند برای تیم به ارمغان بیاورد. کار من این است که بهترین نتیجه را از او بگیرم.
 
در مورد نقل و انتقالات احتمالی ژانویه ...
ما در مورد پنجره های انتقال بحث نکرده ایم و بدیهی است که صحبت های زیادی در مورد آن وجود دارد. دغدغه من در حال حاضر فقط تلاش برای برنده شدن در بازی ها و پیدا کردن راهی برای بهبود چیزهای کوچکی است که به آنها اعتماد به نفس می دهد. 
 
در مورد آینده ی لیونبرگ...
این گفتگویی است که من امروز صبح با بازیکنان داشتم . بعد از آن با او گفتگو کردم تا انتظارات او را ببینم و اوضاع را بررسی کنم . به زودی  خواهیم دانست. من فرصتی برای صحبت با او نداشته ام.
 
در مورد واکنش گواردیولا پس از اینکه منچسترسیتی را ترک کرد...
گوش کنید ، رابطه من و پپ فوق العاده خوب است. بدیهی است که او ناراحت بود و زمان برای او بهترین زمان نبود اما فهمید. او می داند که من چگونه پیشرفت کرده ام ، چه نیازهای عاطفی دارمو  چه جاه طلبی هایی دارم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۳۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰