loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی لیونبرگ پس از تساوی مقابل اورتون
کنفرانس مطبوعاتی لیونبرگ پس از تساوی مقابل اورتون

کنفرانس مطبوعاتی لیونبرگ پس از تساوی مقابل اورتون

فردریک لیونبرگ که برای آخرین بار روی نیمکت سرمربیگری آرسنال حضور داشت نتوانست پیروز میدان شود و با تساوی بدون گل در زمین اورتون متوقف شد. او پس از این بازی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. با هم صحبت های مهمی که در این کنفرانس مطرح شد را میخوانیم. 
 
او در مورد عملکرد تیمش گفت: " شخصا میخواهم پیروز شویم. بازی خارج از خانه با وستهم اولین دیداری بود که بردیم و حالا دومین بازی خارج از خانه بود. میخواستم مالکیت را از آن خود کنیم. میخواستیم حریف را به عقب بکشیم که فکر میکنم این کار را در نیمه ی نخست انجام دادیم اما در نیمه ی دوم متفاوت بودیم. فکر میکنم در میانه ی میدان مسلط تر بودیم. موقعیت هایی داشتیم مخصوصا موقعیت اوبا از کرنر . نیاز داشتیم که ببریم اما از بازی که تیم جوان ما به نمایش گذاشت رضایت دارم. میخواستم ببریم اما اینجا موقعیت سختی داشتیم آنها چلسی را در اینجا شکست داده اند. مقابل منچستریونایتد خوب بازی کردند. بازیکنان خوب کار کردند. 
 
در مورد تاثیر حضور سرمربیان جدید هر دو تیم در ورزشگاه به روی بازیکنان...
گفتنش سخت است. امیدوارم بودم که حواسشان باشد اما از بازی که مقابل منچسترسیتی انجام دادیم خوشحال نبودم. فکر نمیکنم انرژی زیادی داشتیم. برای بازی که انجام میشد احترام زیادی قائل نشدیم و این دلیل انتخاب ترکیب امروزم بود. فکر میکنم به همه فرصت حضور در بازی ها را داده ام. اگر بازیکنی در تمرینات خوب میدوید و تلاش میکرد جایزه ی او این بود که در ترکیب باشد و این بازیکنانی که امروز در ترکیب حضور داشتند در طول هفته ی گذشته خوب تلاش کرده بودند. به انها گفتم خب حالا نوبت شماست نشانم دهید که چه کار میکنید و آنها از پس این کار خوب برامدند . من واقعا به آنها افتخار میکنم. 
 
در مورد احساسش به این تعداد بازی های کمی که سرمربی موقت آرسنال بود...
فکر میکنم شش بازیکن را نداشتیم. شما بازیکنی نداشتید که این جای خالی را پر کنید و خیلی از کارها را به تنهایی انجام دهید. چیزهای زیادی درباره ی خود یاد گرفتم و سعی کردم مسائل را سامان دهم. افتخار بزرگی بود و در عینحال مرتب کردن شرایط  نیز چالش بزرگی بود. باید بگویم که مرتساکر هم از مربیان اکادمیست و دستیار من در آکادمی بوده و برای او نیز این کار ساده نبوده زیرا او در کریسمس باید به مهمانی بچه ها میرف  و به آکادمی و اینجا هم می آمد. من خیلی خیلی از او سپاسگذارم.
 
در مورد اینکه با آرتتا صحبت کرده...
دیروز کمی با او صحبت کردم. امروز هم کمی حرف زدیم. باشگاه گفته میخواهند که من بمانم. البته فردا با او باز هم صحبت خواهم کرد.
 
در مورد اینکه آرتتا با بازیکنان صحبت کرده ...؟
بعد از بازی آمد و چیزهایی گفت که من شبیه به آن را همان موقع گفته بودم.
 
در مورد مسوت اوزیل..
او وقتی در بازی با منچستر سیتی از زمین خارج شد با دستکش هایش لگد زد. هواداران ناراحت بودند. من گفتم در آرسنال این شیوه ی رفتار صحیح نیست و این کارها را انجام نمی دهیم. مسوت مصدوم بود اما اگر هم نبود او را برای ترکیب بازی امروز انتخاب نمی کردم زیرا میخواستم بگویم که این رفتار را برای یک بازیکن باشگاه آرسنال قبول ندارم. این تصمیم من بود. البته در آینده قادر نیستم که تصمیم بگیرم اما در نهایت تفکر من این است.
 
در مورد فاصله زیادی که برای رسیدن به جمع شش تیم برتر وجود دارد...
برای پاسخگویی سوال سختیست. از نظر من اینجا باشگاه بزرگیست. از نظر روحی در شرایط خوبی نیستیم و  در موقعیت سختی هم قرار داریم اما ما بازی خارج از خانه ی خود را مقابل وستهم بردیم و حالا هم کلین شیت کردیم و خارج از خانه تساوی کردیم. کمی بیشتر احساس پایداری می کنیم و مهمترین مسئله این است که ما باشگاه فوتبال آرسنال هستیم. باید مالکیت توپ از آن ما باشد. توپ را حفظ کنیم. اورتون در ارسال توپ های بلند قوی بود. میدانم میکل مربی بزرگیست و تیم را بهبود می بخشد
 
 
  
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰