loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا  پس از تساوی مقابل بورنموث
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا  پس از تساوی مقابل بورنموث

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از تساوی مقابل بورنموث

میکل آرتتا برای اولین بر روی نیمکت سرمربیگری آرسنال نشست و نتیجه ی این دیدار تساوی 1-1 مقابل میزبانش بورنموث بود. پس از این بازی سرمربی جدید آرسنال در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
 
در مورد اولین دیدار به عنوان سرمربی آرسنال ...
از بعضی چیزهایی که دیدم خوشحالم. از نظر نگرش، تعهد و اشتیاقی که به نمایش گذاشتیم و روحیه مبارزه طلبی که نشان دادیم. در طول 90 دقیقه بهتر از چیزی بودیم که انتظارش را داشتم. خیلی اتفاقها که در بازی رخ داد برای آن آماده شده بودیم. بسیاری از کارهایی که در تمرینات انجام داده بودیم را بازیکنانم انجام دادند. من از اتفاقات رخ داده در بازی امشب خوشحال هستم. فکر می‌کنم که در بسیاری از زمینه‌ها می‌توانیم پیشرفت کنیم. .این میتواند  بسیار عالی باشد  زیرا انرژی و اعتماد به نفس تیم را بیشتر میکند .اما باید عملکرد را تحلیل کنیم. موارد مثبت وجود دارد و بدیهی است که فضای زیادی برای پیشرفت در سایر مناطق وجود دارد.
 
در مورد پروژه بازگرداندن بازیکنان آرسنال به اوج ...؟
این یک فرآیند خواهد بود. نگران بودم که گل بخوریم چه میشود. ما موفق شدیم و از شخصیتی که آنها نشان دادند خیلی خوشحالم.انگیزه بازیکنان، چهره هایشان و عکس العمل های آن ها بین دو نیمه واقعا فوق العاده بود. به طور معمول زمانی که گل میخورید اعتماد به نفستان کم میشود و هر آنچه در گذشته اتفاق افتاده میتواند دوباره اتفاق بیوفتد. این اتفاق نیفتاد و برعکس آن رخ داد. واقعا اتفاق مثبتی روی داد.
 
در مورد اینکه سرمربیگری چه حسی داشت...؟
خیلی خوب بود . من کاملا به تعویض ها و تغییرات تاکتیکی عادت کرده ام برای اینکه همیشه اتفاقات بازی را حدس میزنم. افراد خیلی خوبی را کنارم دارم که به  خوبی مرا راهنمایی کنند. احساس راحتی میکنم.
 
در مورد عملکرد مسوت اوزیل...
عادلانه بگویم از زمانی که تمریناتم را شروع کردم فوق العاده بوده. من این را دیده ام.  وقتی امروز آماده حمله کردن و ضربه زدن به حریف می‌شدیم، اوزیل نقش اساسی را ایفا می‌کرد. هر آنچه باید انجام میداد را انجام داد و ما میتوانستیم با کمک او دو یا سه گل به ثمر برسانیم. 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰