loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از شکست مقابل چلسی
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از شکست مقابل چلسی

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از شکست مقابل چلسی

 امروز عصر آرتتا برای اولین بار در خانه (ورزشگاه امارات) و در یک دیدار حساس روی نیمکت آرسنا نشست اما در نهایت با نتیجه ی 2-1 از میهمان خود چلسی شکست خورد و دربی را واگذار کرد. پس از این بازی او پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
 
در مورد نتیجه ...
از نتیجه ی به دست آمده و از شیوه ای که گل خوردیم ناامید شدم. از خیلی چیزهایی که در بازی دیدم خوشحال شدم، از آنچه که در تمرینات کار کردیم و به خوبی آنها را در زمین اجرا کردیم خوشحال شدم اما مشخص است که از شکستی که خوردیم ناامید شدم. ما باید سطح بازی خود را در مقابل تیمی فیزیکی چون چلسی برای مدت زمان زیادی حفظ میکردیم. ما باید حرکت رو به جلو داشته باشیم و پیشرفت کنیم. 
 
در مورد گلهایی که خوردیم...
ما 1-0 جلو بودیم و خیلی راحت بازی میکردیم، دفاعمان از آنچه میخواستم عمیق تر بازی کرد. فکر نمیکنم تا پیش از اینکه گل بخوریم چلسی موقعیت خاصی روی دروازه ی ما خلق کرده باشد. تصمیمی گرفته شد وقطعا چنین تصمیمی باز هم گرفته خواهد شد اما وقتی جلو چنین حریفی این اتفاق می افتد شما تنبیه خواهید شد. 
 
در مورد اینکه جورجینیو باید در زمین می بود تا بازی را به تساوی بکشاند...؟
فکر میکنم این موضوع به داور مربوط شود
 
نظر او در مورد اینکه جورجینیو باید اخراج میشد...؟
برای من خیلی روشن است. 
 
در مورد اینکه او داور را سرزنش میکند یا تیم...؟
من تیم را مقصر میدانم. ما مسئول هر اشتباهی که در زمین بازی انجام داده ایم هستیم. تصمیمات اشتباهی که گرفتیم، دیگر چیزها الان قابل تغییر و کنترل نیستند. 
 
در مورد کارت های زرد زیادی که  داده شد....
ترجیح میدهم به این سوال پاسخ ندهم.
 
در مورد پیروزی چلسی ...
فکر میکنم ساختار خوبی داشتیم ، موقعیت های بیشتری داشتیم و بازی در کنترل بازیکنان ما بود.فکر میکنم تعداد موقعیت های ما پنج به سه بود. این ساختاریست که باید آن را حفظ کنیم بعد از آن ما رو به عقب رفتیم و آنها واقعا در انتقال توپ خوب هستند.
 
در مورد عکس العمل لنو پس از دریافت گل اول...
ناراحت است. مخصوصا زمانی که اشتباه باعث از دست رفتن امتیازات یک تیم شود این شرایط سخت تر است. او از زمانی که پا به آرسنال گذاشته برای این باشگاه کارهای زیادی انجام داده و باید به او احترام بگذاریم. باید اعتماد به نفس را به او بازگردانیم. 
 
در مورد اینکه میتوانستیم بیشتر فشار بیاوریم...
بیش از اینکه یه سازماندهی مربوط شود از نظر فیزیکی چلسی با بازیکنان جوانش اکنون در سطح بالایی بازی میکند و رسیدن به سطح آنان سخت است. از بازیکنان خواسته بودیم که کاری متفاوت انجام دهند، در فضاهای متفاوتی بازی کنند ، درگیرانه تر و هجومی تر بازی کنند و در دقایقی از بازی خیلی سختی کشیدند. مصدومین زیادی داشتیم. از بازیکنان جوان استفاده کردیم. فکر نمیکنم که نخواستند فشار بیشتری بیاورند یا ترسیده بوده باشند. فقط فکر میکنم بازی خیلی فیزیکی و درگیرانه ای برایشان بوده است.
 
در مورد اینکه چرا لیونبرگ از کنار او شاهد بازی نبود...؟
از او خواستم از یک زاویه ای به غیر از دید ما به بازی نگاه کند و نتایج را از آنجا به طور مداوم به ما اطلاع دهد. مهم است که در یک زمان از زوایای مختلف به بازی نگاه کنید.
 
در مورد اینکه از مبارزه برای رسیدن به 4 تیم برتر به بقا در لیگ برتر رسیدیم...
نمیدانم، من باید بازی به بازی و گام به گام کارم را انجام دهم. نمیخواهم پیش بینی های مختلفی بکنم.
 
در مورد گرانیت ژاکا ...
او در بازی با بورنموث حضور داشت و خیلی خوب کار کرد. بسیار متعهد بود و بازی خوبی انجام داد. بعد از بازی احساس بیماری داشت. تب کرد و حال خوبی نداشت. برای همین هم برای ترکیب تیم انتخاب نشد.
 
در مورد اینکه میخواهد تیم را ترک کند...
امیدوارم که اینطور نباشد
 
در مورد چمبرز....
پزشکان در حال ارزیابی شرایط هستند. نشانه های اولیه خوب نبود. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰