loading
در حال بررسی درخواست شما
لیا ولتی قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کرد
لیا ولتی قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کرد

لیا ولتی قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کرد

در ایام تعطیلات کریسمس لیا ولتی قرارداد بلند مدت جدیدی را با باشگاه آرسنال به امضا رساند.
 
این بازیکن سوئیسی سال 2018 از بوندسلیگا و تیم  پوتسدام به جمع توپچی ها پیوست و تا کنون 32 بار برای آرسنال به میدان رفته است.
 
فصل گذشته با کمک لیا به مقام قهرمانی سوپرلیگ بانوان رسیدیم. عملکرد خوب او کاملا نمایان بود و نام وی در ترکیب تیم منتخب سوپرلیگ فصل گذشته قرار گرفت. 
 
جو مونتمورو سرمربی آرسنال در اینباره گفت: "از اینکه لیا قرارداد بلندمت جدیدی را به امضا رسانده خیلی خوشحال هستیم. او واقعا بازیکن تواناییست و تاثیر مثبت بزرگی چه خارج و چه داخل زمین در تیم داشته است بنابراین برای ما خیلی مهم است که او قرارداد جدید با تیم ما بسته است."
 
لیا ولتی هم  پس از بستن قرارداد جدید در مصاحبه ای در سایت رسمی به آرسنال گفت:" احساس خیلی خوبیست و برای من همچنان باعث افتخار است که در این باشگاه بازی میکنم. از خودم پرسیدم چرا باید اینجا را ترک کنم وقتی خیلی در اینجا خوشحالم؟" 
 
" از فوتبال بازی کردن در اینجا لذت می برم بنابراین هیچ دلیلی نبود که اینجا را ترک کنم. همچنین بازی کردن زیر نظر جو را دوست دارم. فکر میکنم سبک بازی او را دوست دارم. او دوست دارد فوتبال بازی کند و با هم تیمی هایی که داریم بازی کردن به نحو احسن خیلی کار راحتی است." 
 
"هر چیزی که این باشگاه دارد عالیست و فصل فوق العاده ای را سپری کرده ایم. فصل گذشته عالی بود و در ادامه چنین فصلی را هم پیش رو داریم. فکر میکنم این باشگاه آینده ی بزرگی دارد."
 
" با وجود عملکرد خیلی خوبی که در این فصل داشتیم میتوانیم خیلی خوشحال باشیم.همیشه وقتی قهرمان میشوید فصل آینده برایتان سخت میشود چون همه میخواهند شما را شکست دهند و من فکر میکنم که عملکرد ما بازی به بازی بهتر شد. "
 
"هر سال هدف اصلی ما قهرمانی و صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده است اما من همچنین دوست دارم به فینال لیگ حذفی برسیم و در ومبلی بازی کنیم. همه آرزوی این را دارند که در لیگ قهرمانان نیز بازی کنند و ما میخواهیم در این لیگ هم تا جایی که میتوانیم بالا برویم. قرعه ی سختی به ما خورد اما ما تیمی مبارز هستیم و این کیفیت را داریم که بتوانیم بر چنین حریفانی پیروز شویم. واقعا مشتاقم تا چنین بازیهایی را ببینم."
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰