loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا  پس از پیروزی مقابل یونایتد
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا  پس از پیروزی مقابل یونایتد

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از پیروزی مقابل یونایتد

میکل آرتتا موفق شد اولین پیروزی خود را در مقام سرمربیگری آرسنال جشن بگیرد. توپچی ها موفق شدند با دو گل میهمان خود منچستریونایتد را شکست دهند. گلهای این دیدار را په په و پاپاستاتوپولوس به ثمر رساندند.
 
پس از این دیدار میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود
 
در مورد عملکرد تیم...
از عملکرد تیم خوشحالم. بیشتر از آن از نتیجه ای که به دست آمد خوشحالم. نتیجه ای که به ان نیاز داشتیم. هر چیزی را که انتظارش را داشتم و میخواستم در امروز در زمین اتفاق افتاد. 
 
در مورد اینکه هواداران وظیقه ی خود را در قبال تیم به خوبی انجام دادند...
دقیقا. من به بازیکنان گفتم. این به رفتار و زبان بدن شما بستگی دارد. اگر بتوانید ارتباط خوبی را به آنها انتقال دهید آنها این رفتار را میگیرند، اگر رفتار منفی باشد واکنش منفی خواهد بود و اگر مثبت باشد واکنش آنها مثبت است و انها تمایل پیدا می کنند که به شما کمک کنند. آنها اینجا هستند که به شما کمک کنند. انها هوادارند و میخواهند تیمشان را ببینند و همانگونه که امروز بودند عمل کنند. از آنها متشکریم زیرا اگر پشتتان باشند اعتنماد به نفس و عملکرد تیم بهتر میشود و میتوان عملکرد بهتر آن را دید.
 
در مورد بهبود اوضاع آمادگی جسمانی تیم...
امیدوارم. این جزو برنامه های ما نبود که در نیمه ی دوم بازی عقب بکشیم اما در آن نیمه کمی برای ما سخت بود که بتوانیم قدرت و نیرومندی نیمه اول را حفظ کنیم اما فکر میکنم آن را به دست خواهیم آورد این بخشی از پروسه تمرین ماست. فکر میکنم این بخشی از کار است و روشی که باید تمرین کنیم اما  فرصت چندانی برای این کارنداریم. برگشت پذیری تیم را دوست داشتم. اینکه وقتی یک بازیکن توپ را از دست می داد همه ی تیم به تلاش و تکاپو می افتاد زیبا بود. میخواهم چنین چیزی را ببینم نه اینکه اگر توپ لو برود بازیکنان ازم دلخور شوند. این یک واکنش مثبت است اینکه همگی به دنبال توپ لو رفته باشند
 
 
در مورد لوکاس توریرا ...
دوباره او خیلی خوب بود. میخواست برای هر توپی بجنگد. در تمرینات هم جنگنده کار میکند. او در هر سه بازی که زیر نظر من بوده عالی کار کرده است.
 
در مورد اینکه این توانایی را داریم که قدرت مبارزه طلبیمان را افزایش دهیم...
بله من فکر میکنم که باید بالقوه آن را در خود داشته باشید. فکر میکنم ما چند بازیکن خیلی خوب در باشگاه داریم و فکر میکنم که که اگر فرهنگ خوب و راه و روش داشتن یک زندگی خوب در کنار هم را پایه گذاری کنیم این توانایی بیشتر هم میشود. آنها به یک بستر خوب ، حمایت و پشتیبانی نیازمندند. برای همین ما اینجا هستیم. 
 
در مورد اینکه چقدر این نتیجه برای او مهم بوده است...
در پایان روز با نتیجه ای که به دست اورده ایم قضاوت می شویم. این باعث میشود که بازیکنان از نظر اعتماد به نففس قدرتمندتر شوند که بتوانند مقابل هر حریفی در این لیگ بازی کنند و عملکرد بهتری نسبت به لنها داشته باشند، بر آنها مسلط شوند و با انها مبارزه کنند. از نظز من این چیزیست که آنها هفته ها بود نداشتند و انجام ندادند. آنچه ما سعی در ایجاد آن هستیم فقط کلمات نیستند بلکه در واقع اتفاق می افتد و می توانید آن اتفاق را ببینید. این باور بیشتری ایجاد می کند. این فقط مربوط به برد بازی هاست.
 
در مورد مقایسه احساس برد زمانی که بازیکن بودید و حالا که سرمربی هستید...
در مقام سرمربیگری استرس بیشتری دارد. صدای خودم را از دست دادم تا بتوانم با آنها حرف بزنم اما خیلی خوشحالم.بیشتر برای بازیکنان و هواداران خوشحالم. خوشحالم که توانستم شرایط را در این ورزشگاه عوض کنم و دوباره لبخندها را بر لبان ببینم. انرژی را دیدم. دیدم مردم ایستاده بازی را می بینند و این چیزیست که من میخواستم. 
 
در مورد اینکه شروع کار چقدر برای اوو بازیکنان دشوار بوده ...؟
خوب ، به همین دلیل به آنها گفتم که بدون شما بازیکنان نمی توانم این کار را انجام دهم. شما باید آن راه را باز کنید و باور کنید که من می توانم چیزهای مختلفی را برای باشگاه به ارمغان بیاورم. ما به همه کارمندان نیز نیاز داریم که باور کنند. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم ، روز به روز ، مدت زمان زیادی طول خواهد کشید و روند کار آسان نخواهد بود و فراز و نشیب هایی به وجود خواهد آمد ، اما آنها به هدف خواهند رسید. این احساس من است .آنها می خواهند این کار را انجام دهند. من فکر می کنم آنها شروع به لذت بردن از آن کرده اند و امیدوارم این شروع باشد.
 

در مورد گزارش های بازگشت ادی نکتیا به باشگاه ...
بله ، ما فردا با رائول و ادو جلسه داریم تا شرایط را بررسی کنیم. من می دانم که او فردا خواهد آمد ، بنابراین من با او صحبت خواهم کرد و ما سعی خواهیم کرد بهترین تصمیم را برایش بگیریم.
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰