loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 2 بیرمنگام 0 The Fa WSL
 آرسنال 2 بیرمنگام 0 The Fa WSL

آرسنال ۲ بیرمنگام ۰ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال موفق شد با کسب پیروزی 2-0 مقابل بیرمنگام رکوردش که 9 پیروزی خانگی پی در پی در سوپرلیگ بود را ارتقا دهد. 
 
آرسنال سال جدید را با پیروزی شروع کرد و در دو بازی خانگی قبل خود هم موفق شده بود منچسترسیتی را با یک گل و بریستول را 11-1 شکست دهد. 
 
توپچی ها بازی را خیلی خوب شروع رکدند و در دقیقه ی 9 سانتر ویویان میدیما در محوطه ی جریمه به کاپیتان کیم لیتل رسید و او نیز موفق شد با یک ضربه ی سر زیبا دروازه ی میهمان را برای بار اول باز کند.
 
در ادامه لئا ویلیامسون یک ارسال بلند و دقیق برای میدیما داشت چیپ او از بالای سر مدافعان گذشت اما در نهایت  از بالای دروازه ی بیرمنگام به بیرون رفت. 
 
پس از این فرصت خیلی زود به گل دوم رسیدیم. باز هم درخشش لئا ویلیامسون و ارسال توپ او از فاصله ی زیاد برای جردن نابز باعث شد این هافبک انگلیسی تیممان دومین گل را در دقیقه ی 23 به ثمر برساند و آنا همپتون مغلوب او شد. 
 
چند دقیقه ی بعد میدیما باز هم موقعیت گلزنی داشت اما شوت پرقدرت او به تیر افقی دروازه اصابت کرد و گل نشد.
 
پس از شروع نیمه ی دوم بازیکنان دو تیم نمایش چندان دلچسبی را به نمایش نگذاشتند اما پس از ده دقیقه میدیما در محوطه ی جریمه با همپتون گلر بیرمنگام تک به تک شد اما این دروازه بان به خوبی موفق شد دروازه ی خود را نجات دهد و شوت ویویان را مهار کرد.
 
دروازه ی توپچی ها پس از این موقعیت نزدیک بود باز شود. لوسی ویپ بازیکن بیرمنگام این فرصت را داشت تا تیمش را به گل برساند او پیرومنین را جا گذاشت و دروازه ی آرسنال خالی ماند اما لئا ویلیامسون اجازه نداد این بازیکن دروازه ی تیمش را باز کند و با این حرکت عملکرد خوب او در این بازی دو چندان شد.
 
اواخر بازی باز هم میدیما و همپتون با هم رو به رو شدند ولی دروازه بان بیرمنگام موفق تر بود و اجازه نداد پای ویویان میدیما در این بازی به گلزنی باز شود و در نهایت این دیدار با همان نتیجه ی 2-0 به پایان رسید.
 
در دیدار بعد یکشنبه ی هفته ی آینده توپچی ها خارج از خانه باید به مصاف برایتون بروند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۷۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰