loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : بین دونیمه عصبانی بودم! بله
آرتتا : بین دونیمه عصبانی بودم! بله

آرتتا : بین دونیمه عصبانی بودم! بله

 
متن صحبت‌های آرتتا را برای شما آماده کرده‌ایم...
 
نیمه دوم خیلی اوضاع عوض شد و بهتر شدیم...
بله! خدا رو شکر. اصلا راضی نبودم. 30-35 دقیقه اول بازی ، از زمانی که شروع کردیم از نوع شروع و پیش از بازی راضی نبودم. مداما سعی کردیم که به بازیکنان بگوییم از آنها چه انتظاراتی داریم. لیدزیونایتد تیم‌های دسته یک را کاملا راحت شکست میدهد، آنها هر سه روز یکبار بازی میکنند و نوع بازی آنها، داستان را برای رقیب سخت میکند. همه چیز به بازی مستقیم (من تو من)  بر میگردد، هر لحظه از بازی یک دوئل به تمام معناست. همه چیز 50:50 است، اگر محکم بازی نکنید، موفق نمیشوید و البته نیمه دوم داستانی جدا داشت.
 
بین دو نیمه عصبانی بودید؟
بله !
 
آیا این عصبانیت را به بازیکنان انتقال دادید؟ اجازه دادید بفهمند عصبانی هستید؟
وقتی چیزی را میبینم که نمیخواهم ببینم ( در مورد تکنیک و تاکتیک حرف نمیزنم )، نمیتوانم راضی و خوشحال باشم و باید به آنها نشان میدادم که رضایت ندارم. من هر روز در مورد بازیکنان خود بیشتر یاد میگیرم و آنها را بیشتر میشناسم. میدانم وقتی بازنده هستند چگونه با آنها رفتار کنم. میدانم آنها چه رفتاری را می‌خواهند. همه میگفتند موضوع فیزیکی است و نمیتوانیم در طول بازی یک ریتم را دنبال کنیم. ببینید بعد از 94 دقیقه بازی چگونه بازی میکردند! همچنان میدویدند و تلاش میکردند. این چیزی است که آنها باید به عنوان یک تیم بفهمند و به آن عمل کنند.
 
 
از دیدن بازی در نیمه اول شگفت‌زده شدید؟!
صادقانه بگویم، نه ! ما منچستریونایتد را برده بودیم و آن باعث شده بود کمی فشار کمتری بیاوریم. آن پیروزی باعث شده بود کمی ریلکس‌تر بازی کنیم و یکی دو روز کمتر فشار بیاوریم. اما در حال حاضر اصلا زمانی نیست که بخواهیم فشار را کم کنیم. ما در وضعیتی نیستیم که بخواهیم فشار را کاهش دهیم. اگر در همان سطح بازی با یونایتد بازی نکنیم قطعا در سطح خوبی نخواهیم بود.
 
لیدز میتوانست در نیمه دوم تغییر کند ...
همین باعث میشد که فکر کنم ما باید عکس‌العمل داشته باشیم. ما باید برخی موارد را تغییر میدادیم. مهم‌ترین نکته این بود که چطور نیمه دوم را آغاز کنیم. از نظر روانی چقدر خشن باشیم و چگونه دوئل‌ها را برنده باشیم.
 
چطور باید از اول این سطح را داشته باشیم...
چطور ؟! این سوال خوبی است و هر سه روز یک بار این سوال بهتر و بهتر میشود. این چیزی است که باید با بازیکنان به آن برسیم. این نوع بازی بسیار سخت است ( بازی های با فشار بالا و من تو من ).  برای بازیکنان این مثل یک جنگ تن به تن میماند. وقتی توپ را دارید، برنامه حمله است و وقتی آن را از دست میدهید، برنامه ضدحمله خواهد بود. این را بازیکنان باید تجربه کنند.
 
در مورد اینکه آیا یکی از بزرگترین چالش های وی یافتن سازگاری است ...
دقیقا! آنها ماه‌هاست که این سازگاری را از دست داده اند و باید آن را مجدد بسازیم. 30-35 دقیقه اول نتوانستند آن سازگاری لازم را بدست بیآورند اما در نیمه دوم آن را بدست آوردند و این انتخاب بازیکنان ماست که به خود افتخار کنند و بازی خوبی ارائه دهند.
 
 
شانس‌های لیدزیونایتد ...
کابوس وار است. بازی با آنها کابوس‌وار است. بازی با لیذر مثل رفتن به دندانپزشکی کابوس است. بسیار سخت است که با آنها بازی کنید، آنها تیم خوبی هستند. با آن بازیکنان و هر سه روز یک بار ،ارائه چنین بازی دشوار است. آنها قدرتمند هستند و بازی را بر اساس قدرت خود میسازند.
 
 
دو پیروزی پشت سر هم ...
ریلکس نیستیم هنوز اما اوضاع کمی بهتر است. چیزهایی را با هم میسازیم و این خوب است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰