loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا  پس از تساوی مقابل کریستال پالاس
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا  پس از تساوی مقابل کریستال پالاس

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از تساوی مقابل کریستال پالاس

عصر امروز آرسنال با کریستال پالاس دیدار کرد که این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. پس از این بازی میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود
 
در مورد اینکه چقدر از دریافت گل تساوی و کارت قرمزی که گرفتند ناراحت است...
از شروعی و تسلطی که بر حریف داشتیم خوشحالم. آنچه در تمرینات کار کرده بودیم به خوبی اجرا کردند اما مشخص بود که پس از وقت استراحت بین دو نیمه بر ما فشار خواهند آورد. تعداد بیشتری در خط حمله حضور داشتند و ما را بیشتر تحت فشار قرار دادند. ضربات آزاد بدی به آنها دادیم و این چیزیست که باید از آن جلوگیری کنیم. آرسنال زمانی دروازه اش را باز شده دید که کاملا افت کرده بود و این قابل قبول نیست. من از این موضوع ناراحت هستم، بعد از آن گلزنی نکردیم و به آنها فرصت دادیم که جلو بیایند..پس از آن واکنش خوبی برای به ثمر رساندن گل مجدد را نشان ندادیم و من خیلی ناامید شدم. بعد از اخراج اوبا فکر میکنم بهتر عمل کردیم. 
 
در مورد کارت قرمز...
کارت قرمز اوبامیانگ؟ من این صحنه را تماشا کردم و به نظرم کارت قرمز منصفانه بود، اما بدانید که اوبامیانگ قصدی نداشت. من امیدوارم مه یر مصدوم نشود و من از این بابت متاسفم. ما کاملا این کارت قرمز را قبول داریم.
 
در مورد اینکه نزدیک بود در دقایق پایانی برنده ی بازی باشید...
آن چیزیست که میخواهم در ده دقیقه ی پایانی از تیمم ببینم. واکنش آنها خیلی خیلی خوب بود و میخواستند برنده ی بازی باشند. رفتند که این کار را انجام دهند و سه یا چهار موقعیت خیلی خوب گلزنی داشتند. بهترین فرصت ها را با نیکو و اوبا ایجاد کردیم.  
 
در مورد از دست دادن اوبامیانگ در سه بازی ...
این یک ضربه ی بزرگ است. میدانیم که اوبا چقدر برای تیم اهمیت دارد. شاید قرار باشد برای چند بازی او را از دست دهیم. 
 
در مورد بازگشت کریستال پالاس به بازی...
به تیمشان اعتبار میدهم. در نیمه ی اول آنها ضعیف و ما قوی بودیم اما در نیمه ی دوم که کمی تغییر داشتند کار را کمی برای ما سخت کردند. باید از آن اتفاق درس بگیریم. ما مرتکب به خطاهای زیادی شدیم و همه چیز متوقف شد. این از دسته بازی هایی نبود که در این شرایط برای ما مناسب باشد اگرچه که من از خیلی اتفاق هایی که افتاد خوشحالم. 
 
در مورد تمرکز بازیکنان...
در سطح پریمر لیگ وقتی دو ثانیه و پنج ثانیه حواستان پرت شود گل میخورید. باید راهی پیدا کنم که از این مموقعیت ها جلوگیری کنیم. امروز این اتفاق افتاد و دو امتیاز را از ما گرفت.
 
در مورد اینکه باید از شر VAR راحت شویم...
فکر میکنم به جایی برسیم که همه همین را بخواهند. درست است که بعضی مواقع همه چیز را بهم میزند ولی برای تصمیمات مهم مورد نیاز است. در حال حاضر باید به تصمیمات احترام بگذاریم و امیدوار باشیم تاثیرات مثبت آن بیش از منفی باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰