loading
در حال بررسی درخواست شما
برایتون  0 آرسنال4 The Fa WSL
برایتون  0 آرسنال4 The Fa WSL

برایتون ۰ آرسنال۴ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال به عملکرد خوب خود در سال 2020 ادامه داد و در خانه ی برایتون به پیروزی 4-0 رسید.
 
بازی قبل توپچی ها در این زمین با برایتون به تساوی بدون گل رسیدند اما این بار تیم جو مونتمورو با سیستم 3-4-3 به میدان رفت و تهاجمی تر بازی کرد، مقابل هوادارانی که برای حمایت تیمشان به این شهر سفر کرده بودند به پیروزی پر گل رسید. 
 
لئا ویلیامسون که در این بازی دفاع راست بازی میکرد تاثیرگذاری زیادی در پیروزی آرسنال داشت و با پاس گل دیدنی او دنیله ون د دنک دقیقه ی سوم بازی گل اول را به ثمر رساند. 
 
پس از آن ویلیامسون پاس گل دوم را هم داد. باز هم توپ را از سمت راست دریافت کرد و جیل رورد را در محوطه ی جریمه پیدا کرد. با سانتر دقیق لئا ، جیل رورد موفق شد با یک شوت دقیق کنج دروازه ی برایتون را برای بار دوم در دقیقه ی 31 باز کند.
 
 در ادامه ی نیمه ی دوم بود که یاران برایتون به خوبی از دروازه ی خود دفاع کردند و اجازه ندادند در این نیمه آرسنال به گلهای بعدی برسد اما آنها نتوانستند با شروع نیمه ی دوم این عملکرد خود را حفظ کنند. با همکاری خوب ون د دنک و میدیما موقعیت گلزنی برای جردن نابز فراهم شد و او هم کمال استفاده را برد و توپچی ها با گلزنی این بازیکن انگلیسی به سومین گل خود در دقیقه ی 52 رسیدند. 
 
پس از این گل بث مید که به دلیل مصدومیت دو بازی از ترکیب دور شده بود به میدان امد و در آخرین دقیقه ی بازی چهارمین گل را برای آرسنال به ثمر رساند. این گل به دلیل اشتباه در خط دفاع برایتون به ثمر رسید. 
 
اکنون آرسنال با 33 امتیاز و 3 امتیاز اختلاف با منچسترسیتی همچنان صدرنشین سوپرلیگ بانوان است.
 
پس از این بازی تیم جو مونتمورو باید چهارشنبه 15 ژانویه در کانتیننتال کاپ با ردینگ بازی کند. آرسنال در این بازی میزبان است.
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰