loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا  پس از تساوی مقابل شفیلدیونایتد
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا  پس از تساوی مقابل شفیلدیونایتد

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از تساوی مقابل شفیلدیونایتد

پس از آنکه آرسنال در دقایق انتهایی دیدار با شفیلدیونایتد برد را با تساوی 1-1 عوض کرد، میکل آرتتا که از این نتیجه دلسرد و ناامید بود در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد
 
در مورد اینکه این نتیجه چقدر دلسرد کننده بود...؟
امروز خیلی ناامید هستم. فکر میکنم عملکردمان سزاوار سه امتیاز بود و ما دو امتیاز را از دست دادیم. فکر میکنم در لیگ برتر انگلیس اگر بازی را تمام نکنید 10، 15 دقیقه ی آخر چنین تیمهایی به پاس های بلند روی می آورند و با یک ریباند به یک باره شما امتیاز از دست میدهید. 
 
در مورد اینکه در شرایط حال حاضر یک گل برای تیم ما کافی نیست...
بله و سابقه ی روانی بازی در این ورزشگاه هم مطرح است. آن را حتی بیشتر میکند. در لیگ برتر انگلیس  1-0 جلو هستیم ولی 10،15 دقیقه ی انتهایی بازی باید مراقب باشیم زیرا هر اتفاقی ممکن است بیوفتد.
 
در مورد اینکه این نتیجه نشان میدهد کارهای زیادی باید انجام بگیرد...
نمیدونم قبلا چه کارهایی صورت گرفته اما فکر میکنم سعی کردند بهترینهای ممکن را انجام دهند. فکر میکنم تیمی به من رسیده که در شرایط سختی قرار دارد و تلاش میکنیم تا جایی که ممکن است این تیم را پیشرفت دهیم. نمیدانم در نیمه ی دوم شفیلد موقعیت خاصی روی دروازه خلق نکرد ، فقط یک توپ بلند، ریباند و بازیکنی بود که توانست از یک زاویه ی فق العاده دروازه را هدف بگیرد ، کنترلش سخت بود.
 
در مورد مارتینلی
بله او یک جوان 18 ساله با شور و شوق است و در تصمیم گیری آزار رساندن به حریفان هم شجاع است. او همیشه در وسط دروازه حضور دارد و منتظر است تا یک فرصت برای گلزنی پیدا شود. حقیقت این است که به خاطر مصدومیت نتوانسته تمام 90 دقیقه را بازی کند اما روشی که او در هر موقعیت داشته چشمگیر بوده است.  
 
در مورد سابقه ی چشمگیر گلزنی او ..
بله کاملا همین طور است
 
در مورد اینکه پنالتی باید برای آرسنال اعلام می شد....؟
فکر میکنم که خیلی واضح است
 
در مورد اینکه در این مورد با داور صحبت کرده است...؟
مشخص است که بله
 
در مورد صحبت با آینسلی و اینکه روی گل مساوی مقصر بوده ...؟
بدیهیست که زمانی که حریف را آنالیز میکنیم سعی میکنیم اشکلات بازیکنان را اصلاح کنیم و تا جایی که امکان دارد به آنها کمک کنیم . آینسلی و باکایو سعی میکنند تا جایی که امکان دارد با سرعت خود را با پست جدید وفق دهند و به تیمشان تا جایی که میتوانند کمک کنند. 
 
در مورد مصدومیت نلسون...
در تمرینات یک حادثه ای داشتیم. همچنان دکترها در حال تصمیم گیری هستند که چقدر طول خواهد کشید ولی به نظر نمی آید که شرایط خوب باشد.
 
در مورد برگزاری جام ملت های آفریقا در فصل زمستان به جای فصل تابستان...
اجازهدهید ببینم. این چیزی است که ما با باشگاه در حال صحبت کردن در موردش هستیم تا دقیقاً سناریویی را که قرار است در آن ببینیم مشخص شود. این نه مسئله ای است که نه تنها ما بلکه بسیاری از باشگاه های دیگر نیز درگیرش هستند اما من نمی دانم. آنها هرگز این سؤالها را از ما نمی پرسند ، بنابراین فرض می کنم هر آنچه که پیش می آید باید قبول کنیم.
 
در مورد اینکه فلسفه ی او در فصل نقل و انتقالات با توجه به وجود  بازیکنان آفریقایی تغییر می کند. 
نه در حال حاضر این طور نیست.
 
 
 
 
 
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰