loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا  پس از پیروزی مقابل بورنموث
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا  پس از پیروزی مقابل بورنموث

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از پیروزی مقابل بورنموث

با پیروزی 2-1 دیشب یاران آرسنال موفق شدند به دور پنجم جام حذفی صعود کردند. گلهای این بازی را برای آرسنال را ساکا و انکتیا به ثمر رساندند. پس از این دیدار میکل آرتتا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود
 
در مورد صعود به دور پنجم جام حذفی ...
خیلی خوشحالم. میدانستم اینجا دیدار سختی خواهیم داشت، با ترکیب خیلی جوانی به میدان رفتیم و میخواستم واکنش تیمم را ببینم. خیلی خوشحالم چون چیزهای زیادی را که میخواستم ببینم دیدم.
 
در مورد مصدومیت موستفی ...
روی او امروز و فردا کار می کنند. مدافع وسطمان را از دست دادیم و سخت است. امیدوارم که اشتباه کرده باشم اما فکر نکنم اخبار خوبی درباره او وجود داشته باشد. 
 
در مورد اینکه با این شرایط به پابلو ماری بیشتر نیاز دارید...
نه ما روی آنچه در بازار هست و منابعی که در اختیار داریم به خوبی کار کردیم، اگر بتوانیم این کار را کنیم خیلی خوب است اما وضعیت موستفی در این خرید تاثیرگذار نیست.
 
در مورد بازی جوانان تیم...
در نیمه اول فکر می کنم واقعاً خوب بودیم. فکر می کنم آنها همه آنچه  که ما برنامه ریزی کردیم را با روشی واقعاً خوب اجرا کردند. آنها شجاعت بازی کردن دارند ، شهامت در تصمیم گیری های بزرگ را دارند. آنها از این جهت مهم هستند.. آنها احتمالاً در حال حاضر هسته اصلی تیم هستند.
 
در مورد جوانان انگلیسی تیم...
عالی بودند. برای من این شجاعت آنها در بازی کردن را نشان داد اینکه تصمیمات بزرگی بگیرند ، از بازی کردن هراسی نداشته باشند و ایمن بازی کنند. ادی باز هم عالی بود. جو هم همینطور. بازی جو در آن پست را خیلی دوست دارم. فکر میکنم او در این پست میتواند بازیکن فوق العاده ای خواهد شد و او امشب این را نشان داد. 
 
در مورد اینکه 22 پاس رد و بدل شد تا به گل اول برسید...
اگر بتوانیم تنها با 2 پاس به گل برسیم بهتر است. به این همه پاس نیاز نداریم ولی احتیاج داریم تا توپ را به جریان در بیاوریم. و یک فضای خوب را پیدا کنیم تا حمله کنیم و ما این کار را به خوبی انجام دادیم. فکر میکنم هر دو گل خیلی زیبا بودند.
 
در مورد تفاوت کاپیتان بودن با سرمربی بودن...
قطعا سخت تر است و شما شب قبل بدتر میخوابید. زندگی متفاوتی است. از عملکرد امشب ( دیشب ) راضی هستم ام بیاید قدم به قدم پیش برویم و ببینیم چه خواهد شد. 
 
در مورد بازی کردن ساکا در پست دفاع چپ...
این به خاطر موقعیتی بود که امروز داشتیم و در این پست بازیکنی نداشتیم. این پست مورد علاقه ی او نیست اما سعی کردیم توانایی های او را با جایی که دوست دارد بازی کند تطبیق دهیم. بعد از ان او هم خودش را مشتاق نشان داد تا در مورد بازی در خط دفاع و انچه از او خواستیم بیشتر یاد بگیرد و نگرش او خیلی خوب بود. 
 
در مورد بازی دور بعد با پورتموث...
تمامی بازی های خارج از خانه شبیه به هم هستند. آنها را آنالیز خواهیم کرد و بازی سختی خواهد بود.
 
در مورد نزدیک شدن اوبامیانگ به بارسلونا...
صد در صد میخواهیم اوبا اینجا باشد. با او خوشحالم و میخواهم هر چه زودتر بازگشت او را از دوران محرومیت ببینم. 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰