loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 2 منچسترسیتی 1 (Continental Cup)
آرسنال 2 منچسترسیتی 1 (Continental Cup)

آرسنال ۲ منچسترسیتی ۱ (Continental Cup)

دیشب در یک دیدار حساس تیم بانوان آرسنال موفق شد 2-1 منچسترسیتی را در میدوپارک شکست داده و به فینال کانتیننتال کاپ صعود کند.
 
بازی را تیم مهمان بهتر آغاز کرد. جیل اسکات فرصتی را برای الن وایت ایجاد کرد ولی الن بازیکن سابق آرسنال موفق نشد دروازه ی زینسبرگر را باز کند و او به خوبی این توپ را مهار کرد.
 
دقیقه ی هفت بازی بود که بث مید نزدیک به محوطه ی جریمه میدیما را پیدا کرد و به او پاس داد. ویویان هم که در سال جدید پایش به گلزنی باز نشده بود موفق شد از داخل محوطه ی جریمه با شوتی دقیق با پای چپ کنج دروازه ی منچسترسیتی را باز کند.
 
تنها یک دقیقه مانده به پایان بازی در نیمه ی نخست دنیله ون د دنک هم با پاس خوب میدیما گل دوم آرسنال را به ثمر رساند و این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید.
 
در نیمه ی دوم اولین موقعیت را لیسا اونز و جیل رورد به وجود آوردند اما شوت جیل با اختلاف زیادی به بیرون رفت. 
 
در دقیقه ی 58 در محوطه ی جریمه روی همپ بازیکن منچسترسیتی خطا شد و داور اعلام پنالتی کرد. مانوئلا زینسبرگر موفق شد پنالتی را مهار کند اما توپ به کرنر رفت و همین باعث شد بانر دروازه ی آرسنال را باز کند.
 
15 دقیقه مانده بود به پایان این بازی که نزدیک محوطه ی جریمه روی بث می خطا شد. ضربه ی آزاد را کتی مک کیب بود که به ثمر رساند ولی شوت او با اختلاف کمی باز کنار دروازه به بیرون رفت.
 
دقایق انتهایی بازی یاران سیتی بر آرسنال فشار آوردند ولی نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند و در نهایت زنان آرسنال به فینال کانتیننتال کاپ ( لیگ کاپ) صعود کردند. دیدار نهایی کانتی کاپ با چلسی خواهد بود. چلسی هم در دیدار همزمان موفق شد منچستریونایتد را شکست دهد. این دیدار 29 فوریه برگزار خواهد شد. 
 
دیدار بعدی آرسنال باز هم با منچسترسیتی این بار در روز یکشنبه و در سوپرلیگ خواهد بود. سیتیزن ها در این دیدار میزبان خواهند بود
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۸۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰