loading
در حال بررسی درخواست شما
این تعطیلات نیست! آمده ایم اینجا تا کار کنیم
این تعطیلات نیست! آمده ایم اینجا تا کار کنیم

این تعطیلات نیست! آمده ایم اینجا تا کار کنیم

مدافع راست اسپانیایی تیم ما در مصاحبه با سایت رسمی گفت : " از سفر به دبی لذت برده است ولی آنچه در تمرینات انجام میدهند در اولویت است."
 
"وقتی که بازی های زیادی پیش رو دارید چنین استراحتی لازم است تا هم تجدید انرژی کنید و هم پیوند اعضا تیمتان بیشتر شود. همه چیز این اتفاق مثبت است. من خیلی خوشحالم و همه ی بازیکنان هم همینطور خوشحال هستند. وقتی که همه کارمندان و اعضای کادر فنی باشگاه هم اضافه شدند این موقعیت به وجود آمد که همه در کنار هم باشیم. نه فقط با کسنی که با آنها بازی میکنید بلکه با تمام اعضایی که با آنها کار میکنید هر روز رو با آنها در ارتباط هستید. به طور کلی این اتفاق خوبیست."
 
"خیلی خوشحالیم که امارات برای ما برنامه ریزی کرد تا اینجا باشیم و چنین امکانات فوق العاده ای داشته باشیم. این دومین باریست که به اینجا می آیم و دفعه ی اول در حال ریکاوری بودم و آنها برای من شرایطی را ایجاد کردند که خیلی راحت تر بهبود یابم و این خیلی خوب است که در چنین آب و هوا و مردم خوبی که کنارمان هستند تمرین می کنیم  و همه چیز به خوبی برای ما رقم میخورد."
 
"این تعطیلات نیست. ما اینجا هستیم تا کار کنیم و آنها برای ما شرایط خوبی را به وجود آوردند و ما نیز از اوقاتی که اینجا سپری میکنیم لذت میبریم."
 
"واقعیت این است که ما از جایی می آییم که اکثرا هوا بارانیست و ما اینجا آمدیم و بعد از تمرینات وقت داریم ، میرویم و از آفتاب لذت میبریم. این خیلی خوب است."
 
"میکل آرتتا در کار و در زندگی شخصی خویش تاکتیکی عمل میکند. او خیلی حرفه ای با عقایدی روشن است." 
 
" هنوز خیلی زود است. او فلسفه ی جدیدی دارد. او در چند بازی اخیر ما تغییرات زیادی به وجود آورده. "
 
"فکر میکنم رو به روی دروازه کمی باید کار آمدتر باشیم. این چیزیست که از اعتماد به نفس ما نشات میگیرد. وقتی که میبینید بهتر بازی میکنید و کنترل بازی بیشتر و بهتر در اختیار شماست آنوقت این گلزنی را به همراه می آورد. مطمئنم که شما به زودی این را خواهید دید."
 
"مهمترین مسئله این است که درست کارهایمان را انجام دهیم و فکر میکنم با آموزشی که میبینیم و با این راهنمایی هایی که از نظر تاکتیکی میگیریم اگر چیزهایی را که از ما میخواهند انجام دهیم موفق خواهیم شد."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰