loading
در حال بررسی درخواست شما
لیورپول2 آرسنال 3 The Fa WSL
لیورپول2 آرسنال 3 The Fa WSL

لیورپول۲ آرسنال ۳ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال دیشب در سوپرلیگ بانوان موفق شد لیورپول را خانه اش شکست دهد. 
 
دختران آرسنال بازی را هجومی آغاز کردند، ون د دنک و نابز شوت هایی را روانه ی دروازه ی میزبان کردند اما پرویس دروازه بان لیورپول به خوبی از دروازه اش دفاع کرد. 
 
علارغم اینکه بازی در اختیار آرسنال بود به ناگاه توپی از زمین لیورپول به باباجید مهاجم این تیم رسید و پس از دوندگی بسیار با پیرومنین تک به تک شد. تکل کویین هم کارساز نبود و این بازیکن موفق شد دروازه ی آرسنال را در دقیقه ی 14 باز کند. 
 
پانزده دقیقه به پایان نیمه ی اول باقی مانده بود که نابز با سانتر خوبش میدیما را صاحب موقعیت گلزنی کرد و او نیز با گلی که به ثمر رساند بازی را به تساوی کشاند. 
 
دقیقه ی 33 ارسال خوب لیسا اونز برای نابز در محوطه ی جریمه آرسنال را به گل دوم رساند. نابز با یک ضربه ی سر دقیق موفق شد دروازه ی لیورپول را باز کند. 
 
اما در دقایق اضافه ی نیمه ی اول فرنس یک شوت سرکش و غیر قابل مهاری را روانه ی دروازه ی آرسنال کرد و آنها موفق شدند به گل برسند و این بازی در نیمه ی اول با تساوی 2-2 به پایان رسید. 
 
دراوایل  نیمه ی دوم میدیما فرصتی دیگر برای گلزنی داشت. اما پرویس باز هم توپ او را مهار کرد و در ادامه نیز لیورپول با جدیت و دقت دفاع و حملات آرسنال را خنثی میکرد. 
 
13 دقیقه به پایان بازی مانده بود که لئونی مایر با یک ارسال خوب به محوطه ی جریمه میدیما را صاحب موقعیت کرد و او هم با هد خود سومین گل آرسنال را به ثمر رساند تا در نهایت این بازی با نتیجه ی 3-2 به نفع توپچی ها به پایان برسد. 
 
آرسنال اکنون تیم سوم جدول رده بندیست و با صدر جدول تنها سه امتیاز اختلاف دارد. بانوان آرسنال یکشنبه 16 فوریه باید در جام حذفی از تیم لویس میزبانی کنند. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰