loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های آرتتا پس از پیروزی مقابل نیوکاسل
صحبت های آرتتا پس از پیروزی مقابل نیوکاسل

صحبت های آرتتا پس از پیروزی مقابل نیوکاسل

پس از تعطیلات چند روزه دیشب آرسنال میزبان نیوکاسل بود و موفق شد با 4 گل میهمان خود را شکست دهد. اوبامیانگ، په په ، اوزیل و لاکازت گلهای این دیدار را به ثمر رساندند. پس از این بازی میکل آرتتا در مصاحبه ای از عملکرد نیکولاس په په که یک گل زد و دو پاس گل داد تمجید کرد
 
ما از او ثبات میخواهیم. برای بازیکنان با استعداد و هجومی که در کناره ها بازی میکنند انجام چنین کاری در این لیگ ساده نیست. او میداند باید چه کاری را انجام دهد و در دفاع نیز پیشرفت کرده. کاری که قبلا در او نمی دیدیم. زمانی که به خوبی کار میکند مزد زحماتش را میگیرد و امروز نیز تفاوت را رقم زد. 
 
او در مورد حضور سبایوس و ان کتیا هم گفت: 
 
پیام تیم مشخص است. هر کس که  در تمرینات خوب کار کند و توانایی و کیفیت لازم را داشته باشد این شانس را دارد که بازی کند. امروز تصمیم گرفتم که ان کتیا را بازی دهم زیرا او در تمرینات فوق العاده ظاهر شده بود. تصمیم گرفتم که او را به تیمی قرض ندهم و در تیم بماند و از این تصمیم حمایت می کنم. لاکا تمام بازی های زیر نظر من را بازی کرده بود و گل نزده بود، برای همین از تصمیمم او را  آگاه کردم و او به خوبی این شرایط را قبول کرد. من به او در زمان ورود به زمین گفتم که گل خواهد زد ، او گل زد و من نه تنها برای گل خوشحالم بلکه برای واکنش های اعضای تیم نیز بسیار خوشحال هستم. 
 
"فکر میکنم که دنی برای این بازی و در آن پست خیلی خوب بود. روشی که او تمرین میکرد و سزاوار این شانسی که در اختیارش گذاشتم بود. برای عملکردی که داشت خیلی خوشحالم." 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰